Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 11:36harvade runt i Sövde i går på 6.19 och ... fy fan vad jobbigt det kommer att bli i Kalmar, dubbla distanserna är helt galet egentligen och jag kommer att vara så trött, så trött.
Det kommer att kännas s å u n d e r b a r t när jag kommit i mål i Kalmar
harvade runt i Sövde i går på 6.19 och ... fy fan vad jobbigt det kommer att bli i Kalmar, dubbla distanserna är helt galet egentligen och jag kommer att vara så trött, så trött.
Det kommer att kännas s å u n d e r b a r t när jag kommit i mål i Kalmar
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 16:13Det blir ett långpass cykel denna vecka ca 12 mil, och ett långpass löpning ca 2 mil. Och ett gäng kortare pass. Men hur planerar ni nästa vecka. Ska man trappa ner eller köra på. Jag tänkte mig nästan köra ett långpass cykel typ 9 mil och långpass löpnin
Det blir ett långpass cykel denna vecka ca 12 mil, och ett långpass löpning ca 2 mil. Och ett gäng kortare pass. Men hur planerar ni nästa vecka. Ska man trappa ner eller köra på. Jag tänkte mig nästan köra ett långpass cykel typ 9 mil och långpass löpnin
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:30Jag tänker köra två långpass cykel denna vecka om nu vädret inte är alltför kasst och ett löppass på två mil i början av nästa vecka. Resterande pass kommer att vara kortare. Jag börjar trappa ner träningen nästa vecka.
Jag tänker köra två långpass cykel denna vecka om nu vädret inte är alltför kasst och ett löppass på två mil i början av nästa vecka. Resterande pass kommer att vara kortare. Jag börjar trappa ner träningen nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:53Hade för övrigt min första Järmannendröm idag. Gick i affärer i Kalmar och letade mat. Gelen var slut. Vaknade med ångest.
Hade för övrigt min första Järmannendröm idag. Gick i affärer i Kalmar och letade mat. Gelen var slut. Vaknade med ångest.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 20:31Zäta! Sövde är rätt tung för vara en 1/2. Kalmar har inga backar alls, inte på cyklingen (ja, en svag i stan, men knappt den är jobbig trött) och inte på löpningen (ja, om vi ska vara petiga så finns det cykelviaduklter, men Sövdes backe är värre.
Jag so
Zäta! Sövde är rätt tung för vara en 1/2. Kalmar har inga backar alls, inte på cyklingen (ja, en svag i stan, men knappt den är jobbig trött) och inte på löpningen (ja, om vi ska vara petiga så finns det cykelviaduklter, men Sövdes backe är värre.
Jag so
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 21:56Jag tänkte köra mitt sista brick pass i helgen. Siktar på tot 7 tim under lördagen utspritt på sim, cykel och löp. Det är ju trots allt 2 veckor kvar då. Tror ni att det är för tight in på med ett sånt pass?
Ha de.
Jag tänkte köra mitt sista brick pass i helgen. Siktar på tot 7 tim under lördagen utspritt på sim, cykel och löp. Det är ju trots allt 2 veckor kvar då. Tror ni att det är för tight in på med ett sånt pass?
Ha de.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 22:20Här finns det tusen teorier... Jag tror det är ok, om du tar det lugnt.
Inför Sövde så verkade träningsrelaterade skador komma de två sista veckorna.
Efter ditt 7h pass så kan jag tänka mig kortare pass med tänkt tävlingsfart (och det brukar INTE vara
Här finns det tusen teorier... Jag tror det är ok, om du tar det lugnt.
Inför Sövde så verkade träningsrelaterade skador komma de två sista veckorna.
Efter ditt 7h pass så kan jag tänka mig kortare pass med tänkt tävlingsfart (och det brukar INTE vara
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 13:14Anders,
Sövde ÄR backigt och blåsigt, man får liksom aldrig vara ifred och komma in i sin egen rytm så slipper man det i Kalmar är mycket vunnet.
hmmm... 6.19x2 +60 minuter ger 13.40 på min första Järnman. Det skulle funka alldeles utmärkt tycker jag s
Anders,
Sövde ÄR backigt och blåsigt, man får liksom aldrig vara ifred och komma in i sin egen rytm så slipper man det i Kalmar är mycket vunnet.
hmmm... 6.19x2 +60 minuter ger 13.40 på min första Järnman. Det skulle funka alldeles utmärkt tycker jag s
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 21:41Skitvecka som gick med allergireaktion som satte sig på andningen...
Nu är jag medicinerad och på G igen. Har gjort ett lugnt löppass, 2 simpass och ett maxpass löpning! Känner att jag börjar bli återställd! Planerat denna veckan är ett långpass på torsda
Skitvecka som gick med allergireaktion som satte sig på andningen...
Nu är jag medicinerad och på G igen. Har gjort ett lugnt löppass, 2 simpass och ett maxpass löpning! Känner att jag börjar bli återställd! Planerat denna veckan är ett långpass på torsda
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 23:14Hualigen.
Körde mitt sista riktiga långpass löpning idag, 30km i lågt tempo som kändes hur jobbiga som helst. Men nu har jag gjort dem och kan inrikta mig på formtoppning istället.
Arvika Triathlon (Olympisk distans) på lördag och sen är tanken att vil
Hualigen.
Körde mitt sista riktiga långpass löpning idag, 30km i lågt tempo som kändes hur jobbiga som helst. Men nu har jag gjort dem och kan inrikta mig på formtoppning istället.
Arvika Triathlon (Olympisk distans) på lördag och sen är tanken att vil