Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Låter bra allihopa, kul att så många är taggade!

Körde själv lite styrke nu på morgonen, ska följa upp med en jogg. Simning ikväll.

Hade ca 500 min förra veckan (var ej med i listan). Formen är långtifrån vad jag hade hoppats på, men det blir att köra

Fortfarande lite hängig av förkylning och så. Inte så mycket förkylning iofs som schlem i halsen. Någon som har bra tips på hur man blir av med det? Så man kan få igång ett par sista pass innan det är dags. För jag tänker inte ge mig, det blir sikte på a

Anders

Har kört några sådana pass den senaste tiden och jag kommer inte ändra några inställningar 🙂 Ville bara stämma av så att det inte var overkill så nära tävlingen.

Jag börjar få "tvångstankar" att något ska hända med cykeln under cyklingen....Det

Cyklehaveri händer varje tävling. Men risken att det händer "dig" är väldigt liten. 1% kanske åker dit på cykleturen så det är egentligen inget man ska oroa sig för. Värsta hotet, som är sällsynt, är punkteringar. Ha två extra slangar (om du har slangdäck

Semesterhjärna var det ja... sorry.
Inte mycket kvar nu innan vi står i Kalmar och skall bada.

1. Lova Carlsson 1141 min
2. Henri Pesonen 955 min
3. Ronny Keinvall 924 min
4. Jonas Larsson 817 min
5. Lina Blomqvist 816 min
6. Robert Bengtsson

pierre drick ingefärstee riv färsk ingefära o i me de i en tesil superb har hindrat mig från att bli förskyld i alla fall senast ja va förkyld hrmm håll i trä va förra året i julas hoppas du blir bättre good luck everyone ska cykla banan på onsdag hade ja

Tack för tipset, ska prova det ikväll.

På väg till ICA för att bota förkylningen... Typiskt med sjuka barn så nära loppet.

Kloka idéer uppskattas 😉
Någon som har bra tips angående vilken typ av mat/gel/bars man kan käka under tävlingen?
Har inte hunnit som planerade med att prova gel/bars under träning för att vänja magen.
Så vad tycker ni jag ska göra angående energi intag

Jag kör på snickers och bananer och kanske lite druvsocker. Dricker mest vatten och kanske lite cola mot slutet. Äter bara vanlig kost innan de lopp jag har genomfört (OBS! har inte tävlat i triathlon innan), tror inte man skall konstla till det för mycke