Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 10:33För den som vill simma lite längre i öppet vatten kan jag varmt!! rekommendera Årstaviken. Enkelt att ta sig till: Tvärbana till Årstadal och mkt kort promenad till badpontonen vid kajen eller promenad ner från t-bana Gullmarsplan. Stäckan mellan pontonen
För den som vill simma lite längre i öppet vatten kan jag varmt!! rekommendera Årstaviken. Enkelt att ta sig till: Tvärbana till Årstadal och mkt kort promenad till badpontonen vid kajen eller promenad ner från t-bana Gullmarsplan. Stäckan mellan pontonen
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 10:40Leif, misstänker att enkelheten att komma till förutsätter att man finns i Stockholmstrakten?
Leif, misstänker att enkelheten att komma till förutsätter att man finns i Stockholmstrakten?
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 10:44Man kan starta sin resa till simträningen var man vill (H)
Den viktiga enkelheten för mig ligger i att det simbara vattnet är nära kommunlala kommuniktioner 😉 OCH naturligtvis att det ligger i Sthlm, min tillvaros mittpunkt.
Tack för förtydligandet, L
Man kan starta sin resa till simträningen var man vill (H)
Den viktiga enkelheten för mig ligger i att det simbara vattnet är nära kommunlala kommuniktioner 😉 OCH naturligtvis att det ligger i Sthlm, min tillvaros mittpunkt.
Tack för förtydligandet, L
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 11:09Det är toppen Leif. Jag glömde min avslutande smiley när jag avsåg framföra att många börjar sin resa till vattnet i annan del av riket. Ha det gott i plurret 🙂
Det är toppen Leif. Jag glömde min avslutande smiley när jag avsåg framföra att många börjar sin resa till vattnet i annan del av riket. Ha det gott i plurret 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 12:23Fick en liten tanke för någon dag sedan. Under vättern så tar man med sig ohyggligt med packning på cykeln. Energi, enklare pump, slangar, vatten, verktyg, etc. Hur är det med Kalmar? Punktering och andra besvär sker lika gärna där som någon annanstans me
Fick en liten tanke för någon dag sedan. Under vättern så tar man med sig ohyggligt med packning på cykeln. Energi, enklare pump, slangar, vatten, verktyg, etc. Hur är det med Kalmar? Punktering och andra besvär sker lika gärna där som någon annanstans me
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 12:42Pierre:
Du får inte inte ta hjälp av någon annan under ett triathlon så du måste kunna fixa eventuell punka själv.
"alla" har med sig punkalagningsgrejjer, kan vara svåra att se på rymdskeppen till cyklar bara...
Pierre:
Du får inte inte ta hjälp av någon annan under ett triathlon så du måste kunna fixa eventuell punka själv.
"alla" har med sig punkalagningsgrejjer, kan vara svåra att se på rymdskeppen till cyklar bara...
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 16:52Samåkning Uppsala (Stockholm) - Kalmar?
Oj, vilken bra tråd det här är! Ska göra min första Ironman i Kalmar och undrar var man kan hitta bilar som ska åka ner? Frun kan inte åka med o det känns onödigt att bila själv hela vägen. Taxam för förslag! Jonas
Samåkning Uppsala (Stockholm) - Kalmar?
Oj, vilken bra tråd det här är! Ska göra min första Ironman i Kalmar och undrar var man kan hitta bilar som ska åka ner? Frun kan inte åka med o det känns onödigt att bila själv hela vägen. Taxam för förslag! Jonas
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 15:41phiuu, tåhävningarna hjälper och vaden har llugnat ner sig till...äää...Carola-nivå ungefär. Försöker vara primadonna och krångla men lyckas inte särskilt bra alltså 😀
Än finns det hopp!
phiuu, tåhävningarna hjälper och vaden har llugnat ner sig till...äää...Carola-nivå ungefär. Försöker vara primadonna och krångla men lyckas inte särskilt bra alltså 😀
Än finns det hopp!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 07:11Hann tyvärr inte lägga in listan igårkväll, SM i Halmstad och lite headbanging på Ullevi kom ivägen...
1. Peter Gerdlöf 1427 min
2. Alex F 1040 min
3. Toni Lundin 942 min
4. Paulina R 759 min
5. Lova Carlsson 753 min
6. Christer Zakariasson 74
Hann tyvärr inte lägga in listan igårkväll, SM i Halmstad och lite headbanging på Ullevi kom ivägen...
1. Peter Gerdlöf 1427 min
2. Alex F 1040 min
3. Toni Lundin 942 min
4. Paulina R 759 min
5. Lova Carlsson 753 min
6. Christer Zakariasson 74
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 12:32Aaaarrrggghhh!!! Tappat i rankingen sista veckorna, suck! Juni blev inte alls den träningsmånaden jag tänkt mig pga att nåt som kallas "livet" kom i vägen: skolavslutningar, midsommar, mycket på jobbet, maken på tjänsteresa... Hann dock med både Butlers o
Aaaarrrggghhh!!! Tappat i rankingen sista veckorna, suck! Juni blev inte alls den träningsmånaden jag tänkt mig pga att nåt som kallas "livet" kom i vägen: skolavslutningar, midsommar, mycket på jobbet, maken på tjänsteresa... Hann dock med både Butlers o