Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIRONMAN Kalmar 2012
You need to log in to create posts and topics.

Är Hofvet? Skojar du? 😀

Edit: Jag hittade svaret själv! Urbra, tack för info:n 😀 Såg även att Axa är anslutna så jag är tydligen med i en klubb x 2... bra att vara på den säkra sidan...

Ja, jag har kört via AXA och egen licens på den enda tävling jag har varit med, Stockholm Triathlon.

Edit tyckte att jag skulle förtydliga lite.

Man behöver inte vara med i en klubb. När man anmäler sig så fyller man i en massa frågor om hälsa, telefonnummer till anhörig, etc - men klubbtillhörighet är inte nödvändigt.

För att anmäla sig behöver man inte vara med, men om jag fattade det rätt så var man tvungen att vara det och visa upp tävlingslicens när man hämtar nummerlappen.
Mvh Hans

Jag läste också att licens var ett krav på tävlingsdagen, men inte på anmälningsdagen! Så, jag tror det är en bra idé om man vill ställa upp... 😉

Är det någon som vet om maxtiden kommer att förlängas till 17 timmar (som den är i Kona)?

Maxtid 16 timmar.

Tack Mathias!

Varsågod 🙂

Jag hade tänkt jobba som volontär om det blev någon järnman i år (för jag och Håkan J tycker fortfarande om Folkrörelsesverige), men nu när det blir ett företagsjippo i stället antar jag att man får lön i nivå med relevant kollektivavtal. Konstigt nog fin