Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 13:32Det var bra väder för tävling men inte så jättefint. Lite småregn emellanåt och lagom varmt. Idag däremot är det gassande sol och stekhett. Hade nog blivit en tuffare dag för många!
Det var bra väder för tävling men inte så jättefint. Lite småregn emellanåt och lagom varmt. Idag däremot är det gassande sol och stekhett. Hade nog blivit en tuffare dag för många!
Quote from ellen olsson on 19 August 2012, 13:35Nej, man får inte ligga på rulle.
Nej, man får inte ligga på rulle.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 13:39Hur många blev diskade då? Det finns ju filmbevis.
Hur många blev diskade då? Det finns ju filmbevis.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 16:20Helt fantastisk publik och ett roligt lopp. MEN FYF*N för all fuskkörning på rulle under cyklingen. Att domarna inte var hårdare var inget man direkt tjänade på som dålig simmare/hyfsad cyklist............
Helt fantastisk publik och ett roligt lopp. MEN FYF*N för all fuskkörning på rulle under cyklingen. Att domarna inte var hårdare var inget man direkt tjänade på som dålig simmare/hyfsad cyklist............
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 16:41Håller med dig, på prerace nämndes det att det skulle vara stenhårt med drafting. Såg många tveksamheter.
Håller med dig, på prerace nämndes det att det skulle vara stenhårt med drafting. Såg många tveksamheter.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 21:44Körde loppet och man blir heligt f-annad när man ser domare som bara nonchalerar "tågen" med rullåkning för att senare varna en tävlande som står och lättar på trycket i vägkanten. Tävlingen var toppen, superbra med lysande arrangörer/funktionärer men dom
Körde loppet och man blir heligt f-annad när man ser domare som bara nonchalerar "tågen" med rullåkning för att senare varna en tävlande som står och lättar på trycket i vägkanten. Tävlingen var toppen, superbra med lysande arrangörer/funktionärer men dom
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2012, 23:04Tittat lite på bilder och det förekom straff iaf:
BILD:http://lanttolife.se/wp-content/uploads/2012/08/IMG_1041.jpg
Tittat lite på bilder och det förekom straff iaf:
BILD:http://lanttolife.se/wp-content/uploads/2012/08/IMG_1041.jpg
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 23:07Det var emellanåt ganska gott om folk i PB. Mycket för "offentligt pinkande" men även andra skäl, som ibland gav 6min straff.
Allt enligt min supporter som stod nära boxen.
Självklart såg inte domarna "allt" eftersom de inte var på plats överallt&hela
Det var emellanåt ganska gott om folk i PB. Mycket för "offentligt pinkande" men även andra skäl, som ibland gav 6min straff.
Allt enligt min supporter som stod nära boxen.
Självklart såg inte domarna "allt" eftersom de inte var på plats överallt&hela
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 08:07Skönt att se bilderna på straffboxen...eller sorgligt kanske man skall säga. Jag förstår om domarna inte ser allt men när man blir omkörd av både tåg och efterföljande domare och inget sker, då blir man frustrerad på cykeln (sikten var ganska bra på Öland
Skönt att se bilderna på straffboxen...eller sorgligt kanske man skall säga. Jag förstår om domarna inte ser allt men när man blir omkörd av både tåg och efterföljande domare och inget sker, då blir man frustrerad på cykeln (sikten var ganska bra på Öland
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 08:19Rykte?
Rykte?