Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 17:12Så du menar att ingen blir diskad om de ligger på rulle under arton mil?
Då är det bara att hänga på hjul och få lite vila i en box och sedan ut på hjul igen.
Så du menar att ingen blir diskad om de ligger på rulle under arton mil?
Då är det bara att hänga på hjul och få lite vila i en box och sedan ut på hjul igen.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 17:23Du kanske inte läste hela texten jag skrev. Jag tycker definitivt att regler ska följas. Och de som bryter mot dem skall hanteras i enlighet med regelverket. Jag tycker illa om och förstår dessutom inte glädjen i en prestation som är uppnådd genom fusk, m
Du kanske inte läste hela texten jag skrev. Jag tycker definitivt att regler ska följas. Och de som bryter mot dem skall hanteras i enlighet med regelverket. Jag tycker illa om och förstår dessutom inte glädjen i en prestation som är uppnådd genom fusk, m
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 17:25.
.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 17:32Du verkar ha missat att jag är läskunnig och väldigt många bloggar handlar även om klungkörning. Att det sedan ligger ute ett antal filmer gör ju inte saken bättre.
Jag har hunnit se några triathlonlopp och faktum är att det alltid har varit klungkörning
Du verkar ha missat att jag är läskunnig och väldigt många bloggar handlar även om klungkörning. Att det sedan ligger ute ett antal filmer gör ju inte saken bättre.
Jag har hunnit se några triathlonlopp och faktum är att det alltid har varit klungkörning
Quote from j sollerman on 20 August 2012, 17:41Av samma anledning som dopning är så utbrett inom cykel? Folk gillar att få fördelar.
Av samma anledning som dopning är så utbrett inom cykel? Folk gillar att få fördelar.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 17:44Det är nog samma utbredning med dopingen inom professionell idrott.
Det är nog samma utbredning med dopingen inom professionell idrott.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 17:48David vad menar du med "Frågan är varför det är så utbrett inom triathlon?"
Finns det någon annan idrott med tät startordning där drafting är förbjuden?
David vad menar du med "Frågan är varför det är så utbrett inom triathlon?"
Finns det någon annan idrott med tät startordning där drafting är förbjuden?
Quote from ellen olsson on 20 August 2012, 17:48När flera triatleter vittnar om att domarna inte agerar utan låter tittar på och låter bli att straffa de som ligger och kör i klunga - ibland i flera mil - så är det något som är fel.
Mitt intryck är att regelefterlevnaden bland triatleter och domare/kom
När flera triatleter vittnar om att domarna inte agerar utan låter tittar på och låter bli att straffa de som ligger och kör i klunga - ibland i flera mil - så är det något som är fel.
Mitt intryck är att regelefterlevnaden bland triatleter och domare/kom
Quote from ellen olsson on 20 August 2012, 17:49Benjamin: Svaret är cykel. Triathlonreglerna är en anpassning av reglerna för individuella tempolopp på cykel. Tro inget annat. 🙂
Benjamin: Svaret är cykel. Triathlonreglerna är en anpassning av reglerna för individuella tempolopp på cykel. Tro inget annat. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 17:49Cykel
Cykel