Quote from ellen olsson on 20 August 2012, 18:29Benjamin: Om du sprider ut 1500 triatleter jämnt över 25km så är det 50/3m mellan framändorna av varje cykel. Det innebär ca 15m lucka (bakhjul-framhjul) mellan varje triatlet.
Benjamin: Om du sprider ut 1500 triatleter jämnt över 25km så är det 50/3m mellan framändorna av varje cykel. Det innebär ca 15m lucka (bakhjul-framhjul) mellan varje triatlet.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 18:35För mig som lågt ganska (ok då, väääldigt) långt bak så hade vi inga problem med varesig klungor eller drafting.. det fanns liksom inte så många andra att "fuska" bakom 😉
Däremot när vi började möta cyklister på Öland så var det ganska tight mellan cykl
För mig som lågt ganska (ok då, väääldigt) långt bak så hade vi inga problem med varesig klungor eller drafting.. det fanns liksom inte så många andra att "fuska" bakom 😉
Däremot när vi började möta cyklister på Öland så var det ganska tight mellan cykl
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 18:38Nja, nu är det ganska många i de olika kvotgrupperna som vill till Hawaii.
Nja, nu är det ganska många i de olika kvotgrupperna som vill till Hawaii.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 18:40Fredrik: problemet är väll just att sprida ut 1500 triathleter jämt över cyklingen.
Fredrik: problemet är väll just att sprida ut 1500 triathleter jämt över cyklingen.
Quote from ellen olsson on 20 August 2012, 18:43Karolina: Det är egentligen väldigt enkelt. "Folk" ska följa reglerna och de som dömer ska se till att reglerna efterlevs och straffa de som ej följer reglerna.
Karolina: Det är egentligen väldigt enkelt. "Folk" ska följa reglerna och de som dömer ska se till att reglerna efterlevs och straffa de som ej följer reglerna.
Quote from ellen olsson on 20 August 2012, 18:44Benjamin: Om alla följer reglerna så är det inga som helst problem.
Benjamin: Om alla följer reglerna så är det inga som helst problem.
Quote from Jonas Täng on 20 August 2012, 18:45Håller med Karolina. Lyft ut den här diskussionen och ta den vidare i en ny tråd om ni vill fortsätta. Låt oss som faktiskt var med i tävlingen ha den här tråden. Det var en helt fantastisk dag och väldigt mycket som var bra också!
Håller med Karolina. Lyft ut den här diskussionen och ta den vidare i en ny tråd om ni vill fortsätta. Låt oss som faktiskt var med i tävlingen ha den här tråden. Det var en helt fantastisk dag och väldigt mycket som var bra också!
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 18:50Jag har bara en sak att tillägga..
BÄSTA dagen EVER!
Det här kan jag leva på resten av året... MINST! Löjligt lycklig.. fortfarande..
Jag har bara en sak att tillägga..
BÄSTA dagen EVER!
Det här kan jag leva på resten av året... MINST! Löjligt lycklig.. fortfarande..
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 18:51Man borde inte vara med om man fuskar.
Man borde inte vara med om man fuskar.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 21:27Eftersom det helt klart förekom drafting i IM Kalmar 2012 så är det väl också helt naturligt att den diskussionen lyfts upp i tråden om IM Kalmar 2012? Tror också att ganska många som deltar i diskussionen här deltog i loppet.
Jag tror att många har inst
Eftersom det helt klart förekom drafting i IM Kalmar 2012 så är det väl också helt naturligt att den diskussionen lyfts upp i tråden om IM Kalmar 2012? Tror också att ganska många som deltar i diskussionen här deltog i loppet.
Jag tror att många har inst