Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 21:10En annan grej med att inte regga km på just trainer & roller är att man ju kör med 100% ren & smord drivlina så slitaget blir = noll. Så hur man gör beror väl mest på vad man vill ha ut för info om sin träning eller utrustning.
En annan grej med att inte regga km på just trainer & roller är att man ju kör med 100% ren & smord drivlina så slitaget blir = noll. Så hur man gör beror väl mest på vad man vill ha ut för info om sin träning eller utrustning.
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 21:18Joooo Sara. Träning ska vara kul. Annars kan jag göra något annat 🙂 Nä visst alla pass kan inte vara roligt. Men just spinning och trainer har jag otroligt svårt för. T ex valde jag idag hellre att cykla och turfa i 1,5 timmar i regn och mörker istället
Joooo Sara. Träning ska vara kul. Annars kan jag göra något annat 🙂 Nä visst alla pass kan inte vara roligt. Men just spinning och trainer har jag otroligt svårt för. T ex valde jag idag hellre att cykla och turfa i 1,5 timmar i regn och mörker istället
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 21:18Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 23:11Ämnesbyte. Idag, på en helig vilodag 🙂 Så var jag ute i garaget i ett annat syfte, och upptäckte att bakhjulet mitt fått punktering. Hur ofta händer det er på era trainrar?
PS Eftersom Kalmar 2014 strax är klarat så börjar jag snegla på nästa mål, och h
Ämnesbyte. Idag, på en helig vilodag 🙂 Så var jag ute i garaget i ett annat syfte, och upptäckte att bakhjulet mitt fått punktering. Hur ofta händer det er på era trainrar?
PS Eftersom Kalmar 2014 strax är klarat så börjar jag snegla på nästa mål, och h
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 10:29Franz, för att kanske få lite mer motivation kan du försöka tänka att det är väldigt högkvalitativa pass du gör inomhus. Oavsett om det är trainer eller löpband så är tröningskvaliteten svårslagbar. Du kan fullständigt koncentrera dig på intervaller, hjär
Franz, för att kanske få lite mer motivation kan du försöka tänka att det är väldigt högkvalitativa pass du gör inomhus. Oavsett om det är trainer eller löpband så är tröningskvaliteten svårslagbar. Du kan fullständigt koncentrera dig på intervaller, hjär
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 11:09Ett tips som gör mig väldigt motiverad på trainern är att tanka ner de P3 dokumentärer som man inte hört och sedan beta av dem en efter en när man sitter på cykeln. För väldigt många innebär detta att man har flera månader av träningspass säkrade då dokum
Ett tips som gör mig väldigt motiverad på trainern är att tanka ner de P3 dokumentärer som man inte hört och sedan beta av dem en efter en när man sitter på cykeln. För väldigt många innebär detta att man har flera månader av träningspass säkrade då dokum
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 12:03Har just fått min Cycle Ops Jet Fluid. Så ikväll blir det att spänna upp carbon-hästen och sen trampa, lida och njuta 😉
Motivationen blir det nog inga problem med i början, eftersom jag alltid tycker det e så förbannat kul med nya grejer. Haha.
Men i ö
Har just fått min Cycle Ops Jet Fluid. Så ikväll blir det att spänna upp carbon-hästen och sen trampa, lida och njuta 😉
Motivationen blir det nog inga problem med i början, eftersom jag alltid tycker det e så förbannat kul med nya grejer. Haha.
Men i ö
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 12:41Nya grejer är det bäste för motivation.
Bero på tjänsteresor kommer jag cykla mer på min cx i jan än jag cyklade hela sept till dec.
Samma sak händer när jag köper nya skorna 😉
Nya grejer är det bäste för motivation.
Bero på tjänsteresor kommer jag cykla mer på min cx i jan än jag cyklade hela sept till dec.
Samma sak händer när jag köper nya skorna 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 15:11Vad tycker ni om läger för vuxen?
Jag fundera på en 3 dagars träning med en kompis utan fru och barn men det bli bara oss. Sedan hittade jag en läger för 4 dagar med upp till 50 deltagare.
Är de värt pengar?
Vad tycker ni om läger för vuxen?
Jag fundera på en 3 dagars träning med en kompis utan fru och barn men det bli bara oss. Sedan hittade jag en läger för 4 dagar med upp till 50 deltagare.
Är de värt pengar?
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 15:19Om man är intresserad av att läsa om ett annat blåbär som är i samma skor som en själv och hur den personen lägger upp sin träning fram till Kalmar 2014, kan man läsa min blogg här http://www.theroadtokalmar.se
Om man är intresserad av att läsa om ett annat blåbär som är i samma skor som en själv och hur den personen lägger upp sin träning fram till Kalmar 2014, kan man läsa min blogg här http://www.theroadtokalmar.se