Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 21:23Kortlist
1. Ryan "Rykno" Provencher 1010 min
2. Kajsa P 852 min
3. Sara Molin 820 min
4. Inge Holmquist 815 min
5. Rolle L 806 min
6. Patrik D 755 min
7. peppe månsken 705 min
8. Ida Ekdahl 703 min
9. Peter Andersson 681 min
10. Johan Bergman 68
Kortlist
1. Ryan "Rykno" Provencher 1010 min
2. Kajsa P 852 min
3. Sara Molin 820 min
4. Inge Holmquist 815 min
5. Rolle L 806 min
6. Patrik D 755 min
7. peppe månsken 705 min
8. Ida Ekdahl 703 min
9. Peter Andersson 681 min
10. Johan Bergman 68
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 22:30Areohjul hjälper en hel del på en Ironman, Anders. Men om du är debutant tycker jag gott du kan spara de pengarna till framtiden. Fokuser på att förbättra dig via träning inför debuten. Sen kommer du veta om du tycker det var roligt nog för att du ska for
Areohjul hjälper en hel del på en Ironman, Anders. Men om du är debutant tycker jag gott du kan spara de pengarna till framtiden. Fokuser på att förbättra dig via träning inför debuten. Sen kommer du veta om du tycker det var roligt nog för att du ska for
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 08:33Ett annat tips om träning vs tid vs pengar: Ta några timmar semester/komp eller liknande regelbundet. Frigör tid för träning och/eller återhämtning men kräver mycket liten planering, resa etc. Speciellt om man jobbar helt kan det vara en mycket bra idé.
Ett annat tips om träning vs tid vs pengar: Ta några timmar semester/komp eller liknande regelbundet. Frigör tid för träning och/eller återhämtning men kräver mycket liten planering, resa etc. Speciellt om man jobbar helt kan det vara en mycket bra idé.
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 08:57vill man spara pengar kan man låna hjul till din IM om inte alla dina vänner ska tävla på samma IM som dig.
ang läger
visste spara man pengar om man stanna hemma, men har man små barn hemma är det svårt att få ihop 8-10 träningspass under en lång helgen.
vill man spara pengar kan man låna hjul till din IM om inte alla dina vänner ska tävla på samma IM som dig.
ang läger
visste spara man pengar om man stanna hemma, men har man små barn hemma är det svårt att få ihop 8-10 träningspass under en lång helgen.
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 14:38Tack för tips! Ja det låter kanske som man ska testa sin IM först på vanliga bra roadbike-hjul. Ksyrium Elite e ju dessutom helt ok kvalitet och pålitliga så det e ju inget helt dåligt val. Dessutom har jag 11-28-kassett på dessa, vilket kan komma väl til
Tack för tips! Ja det låter kanske som man ska testa sin IM först på vanliga bra roadbike-hjul. Ksyrium Elite e ju dessutom helt ok kvalitet och pålitliga så det e ju inget helt dåligt val. Dessutom har jag 11-28-kassett på dessa, vilket kan komma väl til
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 19:25Helt rätt tänkt på alla punkter, Anders! 🙂
Helt rätt tänkt på alla punkter, Anders! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 21:11Ju långsammare du kör, desto fler minuter tjänar du på att vara mer aero. Åtminstone i de farter som krävs för att få fortsätta på en Ironman. Det finns mycket skrivet om hjul och aerodynamik och Mavic Ksyrium är bland de minst aerodynamiska. Sedan vet ja
Ju långsammare du kör, desto fler minuter tjänar du på att vara mer aero. Åtminstone i de farter som krävs för att få fortsätta på en Ironman. Det finns mycket skrivet om hjul och aerodynamik och Mavic Ksyrium är bland de minst aerodynamiska. Sedan vet ja
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 09:22Ja Planet X har man ju hört talas om. Nästan oroväckande bra priser... 😉 Men har läst att de ska va sjukt prisvärda. Tack för tips. Hade faktiskt ingen aning om att de gick loss på under 5 papp.
Ja Planet X har man ju hört talas om. Nästan oroväckande bra priser... 😉 Men har läst att de ska va sjukt prisvärda. Tack för tips. Hade faktiskt ingen aning om att de gick loss på under 5 papp.
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 21:03Det finns ett rätt kul inlägg från FLO wheels om det där med aero mot vind. De har tittat på en del IM-banor och sammanfattningen blir nog att aero regerar. Nu är ju detta en partsinlaga från ett företag som tillverkar aerohjul, jag har precis beställt en
Det finns ett rätt kul inlägg från FLO wheels om det där med aero mot vind. De har tittat på en del IM-banor och sammanfattningen blir nog att aero regerar. Nu är ju detta en partsinlaga från ett företag som tillverkar aerohjul, jag har precis beställt en
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 23:29Javisst. Inget snack om saken. Aerohjul är grejen. Men den som sitter på cykeln är viktigast.
Javisst. Inget snack om saken. Aerohjul är grejen. Men den som sitter på cykeln är viktigast.