Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 12:06He he Christian, det är en hemlighet. Å jag är ingen Superman precis. Hittade 5,5h träning i helgen, dem räddar mig ganska bra.
Annars är det planering som gäller, och en stor dos flexibilitet. Jag fick min vardag sönderslagen nyss av en j-a massa sjukhus
He he Christian, det är en hemlighet. Å jag är ingen Superman precis. Hittade 5,5h träning i helgen, dem räddar mig ganska bra.
Annars är det planering som gäller, och en stor dos flexibilitet. Jag fick min vardag sönderslagen nyss av en j-a massa sjukhus
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 12:51@ CL kl 11:45: Min träning består mest av ett (långt) långpass löpning på söndagen varvat med lågintensiva men tämlingen desperata plaskrörelser i simhallen 2-3 ggr/vecka och jag ligger hyfsat bra till i listan för vad det nu kan vara värt.
IMHO: Tänk du
@ CL kl 11:45: Min träning består mest av ett (långt) långpass löpning på söndagen varvat med lågintensiva men tämlingen desperata plaskrörelser i simhallen 2-3 ggr/vecka och jag ligger hyfsat bra till i listan för vad det nu kan vara värt.
IMHO: Tänk du
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 13:04Anders har rätt. Stressa inte över hur mycket andra träna. Minuter som syns i listan är allt som gå att registrera på funbeat. det kan var något åker skidor i 6 dagar och reggat 6timmar om dag. Någon annat kanske köra 45min massage, 30min stretching, 2
Anders har rätt. Stressa inte över hur mycket andra träna. Minuter som syns i listan är allt som gå att registrera på funbeat. det kan var något åker skidor i 6 dagar och reggat 6timmar om dag. Någon annat kanske köra 45min massage, 30min stretching, 2
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 13:35enbart för att få lite variation till minutlistan.
enbart simning, cykling och löpning. i parentes är det alla minuter vi brukar ser.
jag göra bara topp 10 så ni kan ser hur antal minuter ändras bero på vad man räknas med träning. Och BARA DU vet vad
enbart för att få lite variation till minutlistan.
enbart simning, cykling och löpning. i parentes är det alla minuter vi brukar ser.
jag göra bara topp 10 så ni kan ser hur antal minuter ändras bero på vad man räknas med träning. Och BARA DU vet vad
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 18:48Christian Larsson: Jag jobbar heltid på en chefstjänst, har tre barn, gift, hus, hundar, katter, kaniner... Hur jag gör? Jag prioriterar bort nästan allt annat och tar all chans till träning. Morgon före jobb, på lunchen, på kvällen när barnen sover, på h
Christian Larsson: Jag jobbar heltid på en chefstjänst, har tre barn, gift, hus, hundar, katter, kaniner... Hur jag gör? Jag prioriterar bort nästan allt annat och tar all chans till träning. Morgon före jobb, på lunchen, på kvällen när barnen sover, på h
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 19:44För övrigt... Kan tycka att lugna veckor är nästan mer påfrestande... 😉 Haft tre veckor över 10-13 timmar nu och känner mig rätt sliten, så ska ta en lugn vecka nu - och har bestämt mig för att inte köra dubbla pass en enda dag, vilket jag ofta gör. Det
För övrigt... Kan tycka att lugna veckor är nästan mer påfrestande... 😉 Haft tre veckor över 10-13 timmar nu och känner mig rätt sliten, så ska ta en lugn vecka nu - och har bestämt mig för att inte köra dubbla pass en enda dag, vilket jag ofta gör. Det
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 23:08Ja det blir ju ganska personligt det där. Och mkt beroende på vad man gör. Cykel och längd kan man ju t ex göra ganska mkt längre pass än löpning. Simning blir ofta korta pass. Och även gympassen blir ju inte så många minuter. Tror att många av oss kommer
Ja det blir ju ganska personligt det där. Och mkt beroende på vad man gör. Cykel och längd kan man ju t ex göra ganska mkt längre pass än löpning. Simning blir ofta korta pass. Och även gympassen blir ju inte så många minuter. Tror att många av oss kommer
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 23:31Nej det är klart man ska ju inte jämföra sig med andra när det gäller träning. Det som funkar för mig passar inte någon annan. Men ibland undrar an ju när folk sover eller det är kanske är bort prioriterat. 😉 Har även som regel att om jag inte byter om o
Nej det är klart man ska ju inte jämföra sig med andra när det gäller träning. Det som funkar för mig passar inte någon annan. Men ibland undrar an ju när folk sover eller det är kanske är bort prioriterat. 😉 Har även som regel att om jag inte byter om o
Quote from Funbeat user on 6 February 2014, 09:03Christian: Jag har i fyra veckor kört endast rörlighetsträning och simning. Har ett inflammerat knä. Kommer att få fortsätta rehaba minst 2 veckor. Men eftersom jag kommer vara hel istället när jag börjar träna igen så känner jag ingen stress att hinna ti
Christian: Jag har i fyra veckor kört endast rörlighetsträning och simning. Har ett inflammerat knä. Kommer att få fortsätta rehaba minst 2 veckor. Men eftersom jag kommer vara hel istället när jag börjar träna igen så känner jag ingen stress att hinna ti
Quote from Funbeat user on 6 February 2014, 10:19Själv ser jag att jag ibland ligger ganska högt på listan, all träning jag gör riktar sig inte till IM. Det har varit lite längdåkning och kör gubbinnebandy kontinuerligt. Mitt mål är dock inte att genomföra IM i år utan först 2016. Dels på grund av att j
Själv ser jag att jag ibland ligger ganska högt på listan, all träning jag gör riktar sig inte till IM. Det har varit lite längdåkning och kör gubbinnebandy kontinuerligt. Mitt mål är dock inte att genomföra IM i år utan först 2016. Dels på grund av att j