Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2014
You need to log in to create posts and topics.

@Ryan Varför inte se om du kan samla ihop några kompisar till?
Då kan ni träna ihop dela erfarenheter, och dela på ansvar för träningsupplägg. Å andra sidan är det säkert väldigt trevligt med träning coachning och umgänge med 50 andra fokuserade triathlet

Ja jag gillar träna med vänner, men jag vet ingen som ska ditt.

Jag ska fundera mer på det

insåg att jag var lite otydligt mitt svar var mer menat som att med vännerna arrangerar du "lägret" tillsammans med och Till lägret åker du själv och lär känna folk som du sporras av.
Inget fel något av det
Själv skulle jag nu föredra att samla ihop ett

Det är gott om tid kvar till Kalmar. Men om någon är intresserad redan nu, så är det bara att hålla tillgodo med den lathund jag sammanställde lite snabbt i somras.

Återkoppling är välkommen och får jag inspiration så kanske jag rent av gör en uppdatera

@Sten Tack för det! Riktigt trevlig och informativ läsning!

Tack Sten och Kalle för intressant och kul läsning! 🙂
Jag bloggar (som jag väl redan nämnt) själv lite grann kring olika race på http://www.thesuperjudge.worpress.com

Min fru lyckades att boka in en tjej helgen samma helgen som jag skulle till Gislaved med några klubbkompisar. så det bli Kalmar läger den 1-4 maj. (http://www3.idrottonline.se/KalmarRC/TRIATHLONLAGER/)

Siste tränings läger jag var på som deltagare var

Kort
1. Tommy Schröder Andersen 1500 min
2. Katrin Andreasson 1329 min
3. Patrik D 1169 min
4. Ryan "Rykno" Provencher 1108 min
5. Kajsa P 958 min
6. Kalle Ericsson 902 min
7. Oskar O 770 min
8. Henrik Ahlin 763 min
9. Christer Hagberg 748 min
10

Kortlista
1. Eva Marie Wergård 1055 min
2. Ryan "Rykno" Provencher 998 min
3. Tommy Schröder Andersen 855 min
4. Patrik D 797 min
5. David Nyquist 797 min
6. Katrin Andreasson 728 min
7. Christer Hagberg 721 min
8. Peter Andersson 711 min
9. Rolle

Va säger ni? Värt å köpa aero-hjul för ett "ambitiöst blåbär" eller inte?
Jag tänker som så att ska man köpa ska man köpa bra, dvs runt 8-12 papp. Annars kan jag lika gärna köra på mina Mavic Ksyrium Elite som är lätta å fina å jag litar bra på. Och då ä