Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Topplista v 13 2015

Långa listan:
1. Joakim Andersson 3903 min
2. Marie-Louise Jakobsson 3891 min
3. Micke Ajax 3885 min
4. Fredrik Elb 2620 min
5. Mikael Fransson 2465 min
6. Sebastian Crawford 2351 min
7. Peter Ljungberg 2288 min
8. Erik Ekberg 2272 mi

Topplista v 14

Långa:
1. Joakim Andersson 4375 min
2. Micke Ajax 3919 min
3. Marie-Louise Jakobsson 3591 min
4. Per Geijer 3179 min
5. Fredrik Elb 2580 min
6. Mikael Fransson 2529 min
7. Sebastian Crawford 2502 min
8. Christian Strömberg 2358 min
9. Chri

Öde som i att vi inte är igång och diskuterar som vanligt? Kanske är det så att man borrar ner huvudet och bara tränar på just nu... Själv känner jag att jag hamnat i en svacka mellan "uppstartsfasen" då jag var supermotiverad att träna och tiden då IM ve

Någon här som tränar enligt Coltings program? Jag följer det inte slaviskt men har det som en fingervisning... Är inte riktigt med på vad han menar i del 3... Det står att man skall träna tre dagars block och att man skall träna ett långt pass om dagen i

Blev dubbelpost och kan inte sudda så bygger om till:

Hoppas det går bra för alla och att ni får vara friska.

Även om det är lång tid kvar än så tycker jag det pirrar till lite i nerverna då man tänker på vad man skall ge sig in på om ca 5 månader.

Jag

Inte Jättetydligt men som jag uppfattar det är det ett pass om dagen, ej specificerat vilken gren.
Jag tror att det viktiga i detta fallet framför allt är tiden inte grenen.
Simningen är tidsmässigt den kortaste grenen så jag tror nog att Cykel och löpn

Peter - om man läser vad Colting skriver under "13-timmarsgruppen" framgår att man kör en distansdag i varje gren. Däremot körs alla grenar under kvalitetsdagarna. Iallafall enligt vad jag kan. fatta ?. Tycker själv att denna del av programmet känns l

Tack för svaren.

Ja jag förmodar att man skall sprida ut passen men det känns lite som man tar ett steg tillbaka där..

Tror jag snickrar ihop något halvdant eget... (inte för jag tror jag kan göra det bättre än Colting)

//

Duppelpost

Jag kör också efter Colting, men har modifierat en del (får inte in alla pass/vecka, så jag kör fokusveckor (sim/löp/cykel) så att jag inte skippar samma pass jämnt.

När det gäller del 3 så var jag också väldigt förvirrad, men tolkade det sedan som 3d d