Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Långa listan v 13:
1. Joakim Andersson 4132 min
2. Micke Ajax 3660 min
3. Marie-Louise Jakobsson 3507 min
4. Peter Ljungberg 3126 min
5. Per Geijer 2725 min
6. Anssi Härmä 2515 min
7. Sebastian Crawford 2467 min
8. Christian Strömberg 2459 min
9. Mikael F

Lotta - jag tror du tolkat Colting rätt. Vet fortfarande inte vad jag tycker om upplägget men han har ju hyfsad erfarenhet så helt fel kan det väl inte vara ????

Playitas låter fantastiskt. Själv fick jag nöja mig med premiär på triathloncykeln i lördage

Jag kommer inte genomföra IM Kalmar under 2015 pga ihållande skador. Som jag förstod det på hemsidan får man max 50% återbetalning. Är det någon som vet om man får sälja i andrahand och dessutom om det överhuvudtaget finns någon efterfrågan att tävla i an

tyvärr gå det inte att sälja eller göra namnbyte på IM tävlingar.

du kan försöka byta till en annan tävling under 2015 som är inte slut såld, men annars är din bäste lösning att ta de 50%.

om du har startklart försäkring kan du ev få något av de andra 5

Misstänkte det, tack för svar!

Det är dessutom i princip omöjligt att tävla i någon annans namn eftersom man måste visa legitimation vid registreringen och där får man samtidigt ett armband (som inte går att ta av) som måste visas upp hela tiden när man ska in i avspärrade områden.

Tack för svar, jag förstår det och har gett upp tanken. Bara att avanmäla och ta nya tag mot 2016

Teckna en försäkring på ett försäkringsbolag, Vänta tills den är aktiv, gå till en doktor och få ett intyg, och därmed hela avgiften tillbaka. För priset av ca 200kr (heter nog Startklar på Folksam).
För utbetalning så förutsätter vi att du är skadad på t

För att försäkringen ska gälla så måste man vara sjuk, med läkarintyg.
Och sjuk innebär inte "jag har varit förkyld en längre tid och inte kunnat träna"

Nej precis, jag har dragits med ryggproblem under hösten/vintern och dessutom återkommande muskelbristningar i vaderna och helt enkelt inte kunnat träna. Innan augusti är jag förhoppningsvis kvitt dessa skador men har tappat för många viktiga månader. Har