Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Dush = regga på fb.
Alpint så är en heldag i backen = 1h registrering

Spelar igentligen ingen roll, bara man är konsekvent så att man kan jämföra mellan olika år osv.

Ibland blir det "tävling" med dom man har som vänner i fb och det kan gå till extremer

Tack för alla synpunkter på min öppna fråga. Jag håller med om allt.

träning för mig är onödigt utförsåkning själv - ja då blir jag också rätt trött. Åka med barnen reggar jag inte då det inte är träning utan att umgås med barnen. Om jag jobbar på gården räknas inte oavsett hur jobbigt då det inte är målet med aktiviteten

Topplistan v 8 2015

Långa listan:
1. Micke Ajax 4067 min
2. Marie-Louise Jakobsson 3027 min
3. Christian Löfstrand 2735 min
4. Mikael Fransson 2715 min
5. Jon Tjörnstrand 2669 min
6. Joakim Andersson 2657 min
7. Henrik Hansen 2600 min
8. Fredrik Elb 2570

Topplistan v 9 2015

Långa listan:
1. Micke Ajax 4287 min
2. Joakim Andersson 3399 min
3. Marie-Louise Jakobsson 2882 min
4. Mikael Fransson 2741 min
5. Peter Telemo 2447 min
6. Fredrik Elb 2310 min
7. Andreas Carlsson 2300 min
8. Per Geijer 2280 min
9. C

Blir inte riktigt klok på timredovisningen... Enligt kalendern hade jag 515 min denna veckan och 513 förra.

Enligt sammanställningen så hade jag en bit över 600 båda veckorna.

Såg någon kommentar om att de loggar 8 dagar men vi får ju redovisningen va

Det är en korrekt observation. Kortlistan som man kan tycka borde vara 7 dagar är i själva verket 8 dagar, så både denna och förra söndagen kommer med. Det är därför det inte stämmer riktigt med om man summerar må-sö på egen hand.

Jag skulle kunna komma

Tycker att det är bra som det är att redovisa tiden på söndagkväll passar bra.

Sen vill jag passa på att göra lite reklam för träningskampen Tanyaphura Thailand. Det är Apolloresor som arrangerar denna resa. Vi har varit här en vecka av två och det är he

Du gör ett gott jobb Peter. Tacksam att du tar hand om detta. Tänkte bara kolla lite i denna grupp hur tusan ni får ihop återhämtningen. Själv ligger jag på 8-10 h träning per vecka och ett flertal av dessa timmar får läggas under helgen. Under senare tid

Tydliga tecken på att kroppen behöver vila och smart av dig att lägga in en vilovecka. Ser i din kalender att du har ganska lite vila senaste tiden. Jag skulle rekommendera 2 vilodagar per vecka framöver och istället köra två pass några dagar för att hinn