Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Hej, har under senare tid ökat på träningen och mängden med träning, men mitt stora problem beror inte på tid för träning utan snarare det faktum att jag är hungrig hela tiden. Vaknar ofta på natten och måste få i mig lite mat. Kroppen skriker efter närin

Mikael, kost är högst individuellt. Både hur kroppen reagerar och vad man är villiga att äta eller inte äta.

Själv kör jag lågkolhydratskost (LCHF) sedan flera år tillbaka och har aldrig upplevt några problem. Tror snarare jag äter för mycket ibland. Bla

Topplista v6 2015

Långa listan

1. Micke Ajax 3974 min
2. Marie-Louise Jakobsson3213 min
3. Joakim Andersson 2915 min
4. Christian Löfstrand 2750 min
5. Christian Strömberg 2741 min
6. Jon Tjörnstrand 2478 min
7. Jimmy Thörnberg 2476 min

Jag har funderingar på att skaffa mig en ny våtdräkt, jag har för tillfället en Orca S4 som känns lite stram i axelpartiet. Är nyfiken på HUUB Archimedes 3:5. Även armlöst är intressant, men kanske blir för kallt i Kalmar. Har ni några tips till en rätt m

Huuben är aldrig fel.Du kommer bli mer än nöjd:)

Topplistan v 7
Långa listan:
1. Micke Ajax 4070 min
2. Marie-Louise Jakobsson 3198 min
3. Joakim Andersson 2996 min
4. Christian Löfstrand 2827 min
5. Henrik Hansen 2687 min
6. Christian Strömberg 2684 min
7. Anssi Härmä 2634 min
8. Per Geijer 2543 min
9.

Hej, Nyfiken fundering på om det finns vissa aktiviteter som inte ska reggas? Såg Peters kommentar om skidåkning, gissar att det var utför? För längdpass är väl ok att regga? Eller är det enbart de tre diciplinerna i Triathlon som ska reggas? Jo, jag är e

Beslutet om vad som ska reggas eller inte är helt upp till var och en. Detta är ju ingen tävling, utan bara ett sätt att förhoppningsvis förmedla lite inspiration samt även för sig själv följa upp vad man gör och hur mycket.

Förvisso finns möjlighet för

Jag reggar allt där jag byter om till sportkläder. Triathlon, längdskidor, utförs, squash mm.

Mitt primära syfte med funbeat att de över tid se min aktivitetsnivå, dvs en ren träningsdagbok. En blåbärstråd är sekundär (om ens det), där min tid får bli va

Jag tycker också att man bör byta om till träningskläder för att det ska räknas som träning. Att regga 3 timmar trädgårdsarbete eller liknande skulle jag inte göra, även om jag svettas som en gris.

All aktivitet är bra aktivitet, men att regga golfrundo