Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Boka camping snarast. För Kalmar har någon slags stadsfest samtidigt som Kalmar IM går. Jag bodde på Stensö camping. Mycket centralt, och ok standard. Fina löpspår.

//Ljungström

I år fanns det ställplatser rakt över från transition på Fredriksskans. Jag vet inte hur det blir i år men jag lägger en länk till kommunens karta med ställplatser. Elevatorkajen ligger på hoppavstånd från starten, Ölandskajen ligger på krypavstånd. Svinö

Av ren nyfikenhet så undrar jag om det är någon som kör med TrainerRoad? Körde det inför min första IM förra vintern och fick till en riktigt bra utveckling. Kör min andra säsong i år och hoppas bättre mig än mer, trots ett bakslag när trainern pajade und

Jag kör också med TrainerRoad. Tycker det är grymt bra! Är helt såld på Sufferfest videos också och älskar kombon TrainerRoad/Sufferfest. Kör "Tour of Sufferlandria" nu, trodde aldrig att cykla på trainer inomhus kunde vara så här kul! 🙂

Topplista v. 4 2015:
Långa listan:
1 Ulf Andersson 3186
2 Marie-Louise Jakobsson 3088
3 Jimmy Thörnberg 3074
4 Sebastian Crawford 2736
5 Christian Löfstrand 2648
6 Peter Ljungberg 2472
7 Joakim Andersson 2388
8 Andreas Carlsson 2337
9 Mikael Fransson 2328

Sebastian, härligt! Tycker med TrainerRoad gör allt betydligt mycket roligare. Jag kollar NFL när jag kör 🙂 Funderade på om jag skulle köra touren men kan inte med att plåga frugan med cykling så många dagar i rad. Vet inte om jag är så pigg på att gå up

Själv har jag fått problem med axeln som gör att jag får domningar i fingrarna efter typ 200-500m i vattnet. Känns så där när man redan är kass på att simma och behöver varenda pass i vattnet som man kan få.. Vart hos naprapaten 2 gånger redan och det ha

ibland kan en problem med axel och avdomning av händer ligger i en svag skulderblads muskel.

Om du har någon titta på din rygg när du stå upp och sedan flytta en arm bakom dig och så långt mot andra sidan du kan och sedan göra samma sak med andra arm, k

Tack för tipset med trainerroad... älskar siffror och statistik vad gäller träning

Peter, varsågod 🙂 Då kan jag även tipsa om TrainingPeaks, där kan du analysera det mesta som din klocka fångar upp. Det har hjälpt mig väldigt mycket när det gäller min träningsplanering detta året, kostar en slant men har fått tillbaka betydligt mycker