Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 07:57Jag kan fixa det på söndag Peter!
Jag kan fixa det på söndag Peter!
Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 12:53Tack Christian, jag har lagt till dig som admin så du kan ju gå in här: http://www.funbeat.se/groups/highscore.aspx?GroupID=4304 och kolla att du kan se topplistan.
Tack Christian, jag har lagt till dig som admin så du kan ju gå in här: http://www.funbeat.se/groups/highscore.aspx?GroupID=4304 och kolla att du kan se topplistan.
Quote from Funbeat user on 18 January 2015, 21:54Långa listan:
1. Andreas Carlsson 2902 min
2. Jimmy Thörnberg 2619 min
3. Christian Löfstrand 2476 min
4. Mikael Fransson 2437 min
5. Peter Ljungberg 2381 min
6. Sebastian Crawford 2379 min
7. Joakim Andersson 2371 min
8. Henrik Hansen 2281 min
9. Ulf And
Långa listan:
1. Andreas Carlsson 2902 min
2. Jimmy Thörnberg 2619 min
3. Christian Löfstrand 2476 min
4. Mikael Fransson 2437 min
5. Peter Ljungberg 2381 min
6. Sebastian Crawford 2379 min
7. Joakim Andersson 2371 min
8. Henrik Hansen 2281 min
9. Ulf And
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 07:59Yes! top 20 på långa lista. Äntligen kommit igång ordentligt med träningen efter de dubbla maginfluenserna under stor helgerna. 2015 kommer bli riktigt bra
Yes! top 20 på långa lista. Äntligen kommit igång ordentligt med träningen efter de dubbla maginfluenserna under stor helgerna. 2015 kommer bli riktigt bra
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 18:46Hej!
Ny medlem, inget blåbär, men ändå en planta. Jag representerar de långsamma människorna, de som insett att det de lever på, är deras envishet.
Genomförde Kalmar IM 2014, på tom mage efter 7-9h magsjuka hela kvällen, och halva natten innan tävlingen.
Hej!
Ny medlem, inget blåbär, men ändå en planta. Jag representerar de långsamma människorna, de som insett att det de lever på, är deras envishet.
Genomförde Kalmar IM 2014, på tom mage efter 7-9h magsjuka hela kvällen, och halva natten innan tävlingen.
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 21:02@ Christian! Välkommen i gruppen!
Jag kommer nog att rådfråga dig en del framöver om det är okej 🙂 Låter som om din livssituation liknar min både i träningstempo och möjligheter... har en dotter på ett år så det är svårt att hitta träningstid.
Mvh
@ Christian! Välkommen i gruppen!
Jag kommer nog att rådfråga dig en del framöver om det är okej 🙂 Låter som om din livssituation liknar min både i träningstempo och möjligheter... har en dotter på ett år så det är svårt att hitta träningstid.
Mvh
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 22:07@Christian
Mycket intressant läsning! Har själv en dotter på 5 år och oroar mig för mängden träning jag kan tillägna mig åt. Försöker göra allt jag kan för att lägga 12-16 timmar av hög kvalité träning i veckan. Din kommentar visar verkligen att det går
@Christian
Mycket intressant läsning! Har själv en dotter på 5 år och oroar mig för mängden träning jag kan tillägna mig åt. Försöker göra allt jag kan för att lägga 12-16 timmar av hög kvalité träning i veckan. Din kommentar visar verkligen att det går
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 16:10Hej!
Bara att fråga på. Det var för "er" jag gav mig till känna 🙂Själv startar jag upp min träning nu, för det är lång tid kvar, hehe. Ingen ko på isen för missade, eller sena pass.
//Ljungström
Hej!
Bara att fråga på. Det var för "er" jag gav mig till känna 🙂
Själv startar jag upp min träning nu, för det är lång tid kvar, hehe. Ingen ko på isen för missade, eller sena pass.
//Ljungström
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 22:41Alltså känn lugnet lite... Det blir gärna lite stressat och ett hiskeligt räknande på timmar hit och dit. Utgå ifrån vad ni rimligen får in på en vecka och ha det som bas. Alltså inte vad ni teoretiskt kan få in om barnen är hos farmor, ni flexar ut tidig
Alltså känn lugnet lite... Det blir gärna lite stressat och ett hiskeligt räknande på timmar hit och dit. Utgå ifrån vad ni rimligen får in på en vecka och ha det som bas. Alltså inte vad ni teoretiskt kan få in om barnen är hos farmor, ni flexar ut tidig
Quote from Funbeat user on 21 January 2015, 09:51Hej!
Jag kör mitt första IM i Kalmar i år, har funderat på boende. Min tanke är att antingen hyra husvagn och campa i Kalmar alternativt hyra lägenhet, stuga etc (men kanske är lite sent ute för det).
Någon som vet hur det är med utbudet på campingplats
Hej!
Jag kör mitt första IM i Kalmar i år, har funderat på boende. Min tanke är att antingen hyra husvagn och campa i Kalmar alternativt hyra lägenhet, stuga etc (men kanske är lite sent ute för det).
Någon som vet hur det är med utbudet på campingplats