Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Jag kör också med trainerroad. Det är ju grymt mycket roligare och mer motiverande att följa ett träningsprogram med trainerroad än att bara stirra in i väggen då man cyklar inomhus. Det är nästan så man längtar till nästa pass 🙂 Kan varmt rekomendera t

Ja Sufferfest filmerna kostar runt $10-13. TrainerRoad har sen skapat program som integrerar och exakt följer filmerna, så när man startar passet i TR så drar filmen igång. Jag älskar filmerna, det är bra träningsupplägg med olika filmer för att träna oli

Finns det några långfilmer? Främst på pass upp mot 2-3 timmar jag behöver pepp

Den längsta filmen är 2 timmar. ISLAGIATT (It seemed like a good idea at the time), vill man köra längre kan man ju alltid köra flera efter varandra 🙂
Jag kör deras "Tour of Sufferlandria", lördagens etapp består av 3 st Intervall videos, back to back.

Tack Ryan för tipset skall kolla upp det.

Såg ett tips på nätet att om man får ont i axeln så ligger ofta felet i att man går ner med tummen först ner i vattnet istället för med handflatan . Då blir effekten av att man överrotera armen tydligen.
Dotte

@Patrik D NFL är grymt på trainern mycket tid mellan spelen där man kan fokusera känns som det blir bättre kvalitet än med fotboll och hockey. Trist att det är slut nu bara. A22 blir inte samma. Har själv grymt svårt med motivationen nu kanske behöver en

Jonas, precis - helt prefekt upplägg 🙂 Jag har halva säsongen att ta igen, då trainern var paj, så har flera veckor kvar 😉 Klart det inte blir samma sak när man vet vilka som kommer vinna allt, men har ju ingen koll på varje individuell match direkt. Fö

Topplistan v 5 2015.
Långa listan:

1 Marie-Louise Jakobsson 3582
2 Micke Ajax 3442
3 Jimmy Thörnberg 2946
4 Christian Löfstrand 2942
5 Joakim Andersson 2722
6 Sebastian Crawford 2710
7 Christian Strömberg 2596
8 Mikael Fransson 2565
9 Henrik Hansen 2551

Spännande att följa er alla. Jag gjorde min IM-debut förra året och hade som mål att gå under 12 timmar vilket lyckades med bred marginal, jag gick i mål på 11h 11min.

För att nå dit startade jag min träning med rätt god marathonkondition sub 3:30 löpare

Hej alla! (t+)
Ännu ett blåbär som ser fram emot sommarens tävlingar, och inte minst Kalmar!

Blev introducerad till den fantastiska sporten för 7 år sen och har gjort ett antal tävlingar per år med blandad framgång.

Som vanligt kommer min säsong igång