Quote from Funbeat user on 9 January 2015, 13:38Jag är väldigt imponerad av Sami och läser hans blogg med stort intresse. Särskilt på grund av att han fokuserar på train smart snarare än brute force-metoder. Alltid välkommet när man sitter i livsekvationen med barn o jobb, osv.
Tänkte bara smyga in (e
Jag är väldigt imponerad av Sami och läser hans blogg med stort intresse. Särskilt på grund av att han fokuserar på train smart snarare än brute force-metoder. Alltid välkommet när man sitter i livsekvationen med barn o jobb, osv.
Tänkte bara smyga in (e
Quote from Funbeat user on 9 January 2015, 14:23Det Sami bevisar är att det fungerar för honom. Och det är ju bara att gratulera. Men det gäller då att ha med sig i bakhuvudet dels att han har gjort det här med träning under en väldigt lång tid, samt att han redan är unik så till vida att han klarar av
Det Sami bevisar är att det fungerar för honom. Och det är ju bara att gratulera. Men det gäller då att ha med sig i bakhuvudet dels att han har gjort det här med träning under en väldigt lång tid, samt att han redan är unik så till vida att han klarar av
Quote from Funbeat user on 9 January 2015, 15:20Enligt länken ovan tränar Sami under 2011 trots allt 12h/vecka = 624 h per år. Men visst i jämförelse med andra proffs som ligger på 20+ blir det ju lite..:-)
Enligt länken ovan tränar Sami under 2011 trots allt 12h/vecka = 624 h per år. Men visst i jämförelse med andra proffs som ligger på 20+ blir det ju lite..:-)
Quote from Funbeat user on 11 January 2015, 21:38v 2 2015
Långa listan:
1 Ulf Andersson 3096
2 Andreas Carlsson 2800
3 Christian Löfstrand 2654
4 Peter Ljungberg 2421
5 Sebastian Crawford 2254
6 Henrik Hansen 2183
7 Joakim Andersson 2147
8 Magnus Mellberg 2062
9 Kjell Carlsson 2026
10 Jimmy Thörnberg 2
v 2 2015
Långa listan:
1 Ulf Andersson 3096
2 Andreas Carlsson 2800
3 Christian Löfstrand 2654
4 Peter Ljungberg 2421
5 Sebastian Crawford 2254
6 Henrik Hansen 2183
7 Joakim Andersson 2147
8 Magnus Mellberg 2062
9 Kjell Carlsson 2026
10 Jimmy Thörnberg 2
Quote from Funbeat user on 12 January 2015, 13:09Å jag som trodde att det inte var en tävling....
Å jag som trodde att det inte var en tävling....
Quote from Funbeat user on 12 January 2015, 19:12Man kan väl ha rekord utan att det är tävling 😉
Man kan väl ha rekord utan att det är tävling 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2015, 20:49Bra med extra motivation om den skulle svikta i dagarnas mörker. Så länge man inte beblandar kvalité med kvantitet, enligt min mening iallafall. Kul att få svart på vitt att andra genomgår samma pina som en själv 😉
Bra med extra motivation om den skulle svikta i dagarnas mörker. Så länge man inte beblandar kvalité med kvantitet, enligt min mening iallafall. Kul att få svart på vitt att andra genomgår samma pina som en själv 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2015, 23:33Tack för ett bra jobb Peter både roligt och peppande med listan!
Men attans att jag missade att logga söndagens simpass jag behöver ju åtminstone alla minuter jag har tränat till korta listan. 😉
Fast det spelar ingen roll, jag bjuder på ett söndagens s
Tack för ett bra jobb Peter både roligt och peppande med listan!
Men attans att jag missade att logga söndagens simpass jag behöver ju åtminstone alla minuter jag har tränat till korta listan. 😉
Fast det spelar ingen roll, jag bjuder på ett söndagens s
Quote from Funbeat user on 13 January 2015, 00:21Hej på er igen.
Många kommentarer om timme hit och timme dit,,,,,,Låt det vara så tycker jag.
Det viktiga är dock att ha en egen plan/mål med sin träning och inte vara bäst på listan,skilj på dessa två saker.
Som flera skriver så är det inte alltid kul at
Hej på er igen.
Många kommentarer om timme hit och timme dit,,,,,,Låt det vara så tycker jag.
Det viktiga är dock att ha en egen plan/mål med sin träning och inte vara bäst på listan,skilj på dessa två saker.
Som flera skriver så är det inte alltid kul at
Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 07:42Jag är på resande fot under söndag kväll, så osäker på om jag kommer kunna uppdatera listan korrekt.
Om någon vill ta ansvaret denna vecka så skicka mig ett meddelande så ordnar vi det.
Om inte så ska jag göra mitt bästa att få en så korrekt lista som m
Jag är på resande fot under söndag kväll, så osäker på om jag kommer kunna uppdatera listan korrekt.
Om någon vill ta ansvaret denna vecka så skicka mig ett meddelande så ordnar vi det.
Om inte så ska jag göra mitt bästa att få en så korrekt lista som m