Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Har ett åsim i Löddeköpinge i helgen, 3000 m och sedan är det Växjö triathlon. Fryser bara jag tänker på att simma. Vaselin i ansikte, fötter och händer lär det bli gott om. Hittade också ett par neoprenhandskar(för segling) på Biltema. Vete tusan om de f

Gå inte att tävla med sådan

Jag skulle undvika något på händerna. Kan bli jobbigt att ta av våtdräkt och på skorna

Ryan, vet du vad temperaturen i vattnet där VT går ligger på i dagsläget?

14.5C 50cm djup

Topplista v 22

Långa listan:

1. Marie-Louise Jakobsson 4018 min
2. Mikael Fransson 3457 min
3. Micke Ajax 3368 min
4. Peter Ljungberg 3281 min
5. Christian Löfstrand 3185 min
6. Gerhard Karlström 3104 min
7. Christian Strömberg 3049 min
8. Oskar O 2728

Löpdebuterade förra helgen med Göteborgsvarvet men inget triathlon än. Löpningen känns riktigt bra men de övriga grenarna har halkat efter rejält.

Hoppas kunna öka nivån på träningen igen efter en rejäl dipp som hängt i från vasaloppet.
Har efter några

Topplista v 23

Långa listan:

1. Marie-Louise Jakobsson 3667 min
2. Mikael Fransson 3471 min
3. Christian Strömberg 3401 min
4. Micke Ajax 3373 min
5. Peter Ljungberg 3045 min
6. Sebastian Crawford 2808 min
7. Peter Telemo 2652 min
8. Gerhard Karlström 2

Lite lustigt, har inte på hängt med vad som händer på den här tråden. Upptäckte den här träningslistan NU. Nåja, har hjälp träningsupplägg. Börjar vara riktigt nervös nu inför Motala, men uppenbarligen har jag ju tränat nog. Jag överlever nog.

Årets premiärnerver avklarade. Åkte till Umeå och träningstävlade ett sprinttriathlon.14 grader i Holmsjön, 17 i luften, sol och fruktansvärt blåsigt. Roligt och skönt ha det gjort.
En sak jag också testade var min relativt nya Garmin Forunner på triathl

Kör jag multisportprogrammet på in Garmin 310 så får jag alla delsträckor inklusive överångarna redovisade var för sig. Kan ju skilja mellan olika modeller...