Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJag är så dj*vla usel
You need to log in to create posts and topics.

fall bara frammåt och spring så du inte trillar. då brukar man hamna rätt

Tips!
Jag tycker det är svårt att träna vader, trots tåhävningar och vikter och grejer. Märkbara resultat kom inte förrän jag började SIMTRÄNA. Ta en liten flytplatta och håll fast dig med den samtidigt som du paddlar utav bara helvete till andra änden av

Jag är med !! Dessutom lovar jag härmed dyrt och heligt att VARJE kväll göra min rehabövning för höftböjaren!

Edit : om jag någon gång kommer mig iväg till badhuset under den här livstiden då ska jag köra den övningen Katarina 😀

Vadproblem känns bekant!

Jag skall också försöka ta till mig av Gärderuds råd och lägga mer fokus på vadträning. Frustrerande att det alltid är vaderna som tar slut först när jag kör pass >15km

den här är elak mot inre av de tre stora vadmusklerna:

lite böjda ben och höfter, nästan 90 grader. lätt framåt lutad överkropp RAK SVANK. fru/make/sambo/barn/ större hund över axlarna.
inta position lyft hälarna. bara hälarna och försök hålla positionen

Vad ligger han på då ?? Tänkte man kanske skulle utmana dig om den titeln, Daniel 😉

60 minuter. Jag tänkte att 200 + 200 hävningar tar 10 minuter. 10x3/vecka x 4 veckor = 120 minuter.

Aha....... ska sätta mig och fundera hur jag ska lägga upp det här....

Jag har börjat köra vadhävningar när jag gungar bebis på axel istället för att gunga i knäna. Funkade prima när han låg på fem pannor, men nu börjar han närma sig 10...

jodå det går aldeles utmårkt. testa mitt övningsförslag ovan
vaderna är stora starka muskler