Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:08fall bara frammåt och spring så du inte trillar. då brukar man hamna rätt
fall bara frammåt och spring så du inte trillar. då brukar man hamna rätt
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:09Tips!
Jag tycker det är svårt att träna vader, trots tåhävningar och vikter och grejer. Märkbara resultat kom inte förrän jag började SIMTRÄNA. Ta en liten flytplatta och håll fast dig med den samtidigt som du paddlar utav bara helvete till andra änden av
Tips!
Jag tycker det är svårt att träna vader, trots tåhävningar och vikter och grejer. Märkbara resultat kom inte förrän jag började SIMTRÄNA. Ta en liten flytplatta och håll fast dig med den samtidigt som du paddlar utav bara helvete till andra änden av
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:10Jag är med !! Dessutom lovar jag härmed dyrt och heligt att VARJE kväll göra min rehabövning för höftböjaren!
Edit : om jag någon gång kommer mig iväg till badhuset under den här livstiden då ska jag köra den övningen Katarina 😀
Jag är med !! Dessutom lovar jag härmed dyrt och heligt att VARJE kväll göra min rehabövning för höftböjaren!
Edit : om jag någon gång kommer mig iväg till badhuset under den här livstiden då ska jag köra den övningen Katarina 😀
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:13Vadproblem känns bekant!
Jag skall också försöka ta till mig av Gärderuds råd och lägga mer fokus på vadträning. Frustrerande att det alltid är vaderna som tar slut först när jag kör pass >15km
Vadproblem känns bekant!
Jag skall också försöka ta till mig av Gärderuds råd och lägga mer fokus på vadträning. Frustrerande att det alltid är vaderna som tar slut först när jag kör pass >15km
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:16den här är elak mot inre av de tre stora vadmusklerna:
lite böjda ben och höfter, nästan 90 grader. lätt framåt lutad överkropp RAK SVANK. fru/make/sambo/barn/ större hund över axlarna.
inta position lyft hälarna. bara hälarna och försök hålla positionen
den här är elak mot inre av de tre stora vadmusklerna:
lite böjda ben och höfter, nästan 90 grader. lätt framåt lutad överkropp RAK SVANK. fru/make/sambo/barn/ större hund över axlarna.
inta position lyft hälarna. bara hälarna och försök hålla positionen
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:21Vad ligger han på då ?? Tänkte man kanske skulle utmana dig om den titeln, Daniel 😉
Vad ligger han på då ?? Tänkte man kanske skulle utmana dig om den titeln, Daniel 😉
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 14:2360 minuter. Jag tänkte att 200 + 200 hävningar tar 10 minuter. 10x3/vecka x 4 veckor = 120 minuter.
60 minuter. Jag tänkte att 200 + 200 hävningar tar 10 minuter. 10x3/vecka x 4 veckor = 120 minuter.
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:32Aha....... ska sätta mig och fundera hur jag ska lägga upp det här....
Aha....... ska sätta mig och fundera hur jag ska lägga upp det här....
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:46Jag har börjat köra vadhävningar när jag gungar bebis på axel istället för att gunga i knäna. Funkade prima när han låg på fem pannor, men nu börjar han närma sig 10...
Jag har börjat köra vadhävningar när jag gungar bebis på axel istället för att gunga i knäna. Funkade prima när han låg på fem pannor, men nu börjar han närma sig 10...
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 14:48jodå det går aldeles utmårkt. testa mitt övningsförslag ovan
vaderna är stora starka muskler
jodå det går aldeles utmårkt. testa mitt övningsförslag ovan
vaderna är stora starka muskler