Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 16:11Jessica,
böjda knän ska jag prova. Nu kör jag lite lätt böjda och försöker köra 3*30 . Sen brukar han ha slutat skrika...och jag orkar ändå inte fler. Förresten vad menar du med "håll position".Nu har jag inte läst Gärderuds artikel,men jag vet att han
Jessica,
böjda knän ska jag prova. Nu kör jag lite lätt böjda och försöker köra 3*30 . Sen brukar han ha slutat skrika...och jag orkar ändå inte fler. Förresten vad menar du med "håll position".
Nu har jag inte läst Gärderuds artikel,men jag vet att han
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 16:14framåt lutatad med böjda knän och höfter. det ska inte ändra sig. itan bara hälarna som ska höja och sänka sig
framåt lutatad med böjda knän och höfter. det ska inte ändra sig. itan bara hälarna som ska höja och sänka sig
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 16:18Kan man köra det i gymmet med en stång på axlarna. Borde väl funka om man inte har någon villig gubbe/unge/hund att använda som vikt???
Kan man köra det i gymmet med en stång på axlarna. Borde väl funka om man inte har någon villig gubbe/unge/hund att använda som vikt???
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 16:20absolut.
kär heldre färre repetitioner med högre vikter än många repetetioner med låg vikt. detta är naturligt vis inget för folk med rygg och hälsene problem
absolut.
kär heldre färre repetitioner med högre vikter än många repetetioner med låg vikt. detta är naturligt vis inget för folk med rygg och hälsene problem
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 16:23Jessica: Hur kan mina vader bli mer användbara vid löpning om jag kör med hög vikt och få repetitioner?
Jessica: Hur kan mina vader bli mer användbara vid löpning om jag kör med hög vikt och få repetitioner?
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 16:24explosovitet istället för att köra samma lätta nätning som man gör när man springer.
backträning funkar likadant
explosovitet istället för att köra samma lätta nätning som man gör när man springer.
backträning funkar likadant
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 16:26Men jag vill träna för att kunna använda vaderna som assistance vid lopp på >30km.
Men jag vill träna för att kunna använda vaderna som assistance vid lopp på >30km.
Quote from Lotta Lindström on 23 November 2007, 16:37<Kan man köra det i gymmet med en stång på axlarna. Borde väl funka om man inte har någon villig gubbe/unge/hund att använda som vikt???
Eller budgetvarianten. Rundstav/bandyklubba/skurmopp/skidstav och kassar med böcker...
<Kan man köra det i gymmet med en stång på axlarna. Borde väl funka om man inte har någon villig gubbe/unge/hund att använda som vikt???
Eller budgetvarianten. Rundstav/bandyklubba/skurmopp/skidstav och kassar med böcker...
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 16:37japp. men du tränar säkert backträning.
men vill du göra med lätta vikter så gör det. men jag hade gjort med tyngre vikter, men det är bara vad jag tycker
japp. men du tränar säkert backträning.
men vill du göra med lätta vikter så gör det. men jag hade gjort med tyngre vikter, men det är bara vad jag tycker
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 16:44Daniel: Du får mjukstarta med en sandlåda på lekplatsen.
Daniel: Du får mjukstarta med en sandlåda på lekplatsen.