Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 15:09Den klassiskt framfoten-på-en-bänk-med-hälen-utanför är oxå bra! Kör 40-50 per vad (en vad i taget), då behövs garanterat ingen mer belasting än kroppvikten!
Den klassiskt framfoten-på-en-bänk-med-hälen-utanför är oxå bra! Kör 40-50 per vad (en vad i taget), då behövs garanterat ingen mer belasting än kroppvikten!
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 15:26När vi ändå pratar benmuskelträning, hur kommer man åt baksida lår utan ett gym?
När vi ändå pratar benmuskelträning, hur kommer man åt baksida lår utan ett gym?
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 15:27Böcker i påse. Upp på knän på en stol. Voila!
Böcker i påse. Upp på knän på en stol. Voila!
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 15:30Huh?
Jag fattade inte riktigt, upp på stolen? Som jägartest ungefär?
Snart är det väl dax för att chat-forum på funbeat, fast då skulle man ju verkligen inte få nått gjort på jobbet...
Huh?
Jag fattade inte riktigt, upp på stolen? Som jägartest ungefär?
Snart är det väl dax för att chat-forum på funbeat, fast då skulle man ju verkligen inte få nått gjort på jobbet...
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 15:34Påsens ögla över foten, på knä på stolen med benen över kanten fritt (eller stå på ett ben och låt knät vila på stolens kant bara).
Påsens ögla över foten, på knä på stolen med benen över kanten fritt (eller stå på ett ben och låt knät vila på stolens kant bara).
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 15:37Ahh... Är man två kan man köra så att man står på knä med rak kropp och den ena lägger sin kroppsvikt på hälarna och håller ner fötterna medan man sakta lutar sig framåt... När man inte orkar mer faller man platt på näsan! 🙂
Ahh... Är man två kan man köra så att man står på knä med rak kropp och den ena lägger sin kroppsvikt på hälarna och håller ner fötterna medan man sakta lutar sig framåt... När man inte orkar mer faller man platt på näsan! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 15:37stefan brunzell: Testa och spring barfota fort. Då kommer du märka hur du springer på framfoten. Så springer jag när jag springer på framfoten med skor.
stefan brunzell: Testa och spring barfota fort. Då kommer du märka hur du springer på framfoten. Så springer jag när jag springer på framfoten med skor.
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 15:55Löpning på sandstrand ger bra vadträning.
Löpning på sandstrand ger bra vadträning.
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 15:56Härligt! Skickar du en hit? En varm och solig, tack.
Härligt! Skickar du en hit? En varm och solig, tack.
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 15:56Karl
Jag är med på att jag springer på tårna när man springer snabbt. Men fungerar detta när man springer "sakta". Alltså mer än en timme.
Jag har sett Haile och han springer på tårna men jag trodde han genetiskt "defekt" så till den milda grad att han h
Karl
Jag är med på att jag springer på tårna när man springer snabbt. Men fungerar detta när man springer "sakta". Alltså mer än en timme.
Jag har sett Haile och han springer på tårna men jag trodde han genetiskt "defekt" så till den milda grad att han h