Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJag är så dj*vla usel
You need to log in to create posts and topics.

Den klassiskt framfoten-på-en-bänk-med-hälen-utanför är oxå bra! Kör 40-50 per vad (en vad i taget), då behövs garanterat ingen mer belasting än kroppvikten!

När vi ändå pratar benmuskelträning, hur kommer man åt baksida lår utan ett gym?

Böcker i påse. Upp på knän på en stol. Voila!

Huh?

Jag fattade inte riktigt, upp på stolen? Som jägartest ungefär?

Snart är det väl dax för att chat-forum på funbeat, fast då skulle man ju verkligen inte få nått gjort på jobbet...

Påsens ögla över foten, på knä på stolen med benen över kanten fritt (eller stå på ett ben och låt knät vila på stolens kant bara).

Ahh... Är man två kan man köra så att man står på knä med rak kropp och den ena lägger sin kroppsvikt på hälarna och håller ner fötterna medan man sakta lutar sig framåt... När man inte orkar mer faller man platt på näsan! 🙂

stefan brunzell: Testa och spring barfota fort. Då kommer du märka hur du springer på framfoten. Så springer jag när jag springer på framfoten med skor.

Löpning på sandstrand ger bra vadträning.

Härligt! Skickar du en hit? En varm och solig, tack.

Karl
Jag är med på att jag springer på tårna när man springer snabbt. Men fungerar detta när man springer "sakta". Alltså mer än en timme.
Jag har sett Haile och han springer på tårna men jag trodde han genetiskt "defekt" så till den milda grad att han h