Quote from Catharina Brattlin on 23 November 2007, 20:05Vi har en sån på vårt gym, Fia Lotta, där man sittande tränar vaderna. Man hänger viktskivorna på sidorna, och pressar upp knäna m h a vadmusklerna, man gör sittande tåhävningar helt enkelt...svårt att förklara, men jag hoppas att Du förstår vad jag menar
Vi har en sån på vårt gym, Fia Lotta, där man sittande tränar vaderna. Man hänger viktskivorna på sidorna, och pressar upp knäna m h a vadmusklerna, man gör sittande tåhävningar helt enkelt...svårt att förklara, men jag hoppas att Du förstår vad jag menar
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:10Tack Sylvia! Det är nog likadana maskiner i princip som vi har. Ska samla mod och prova den i alla fall.
Jag tänkte att man kunde stå på en stepbräda och ha hälarna utanför och höja och sänka dom med smithstången på axlarna.... Jag kan nog tyvärr inte gö
Tack Sylvia! Det är nog likadana maskiner i princip som vi har. Ska samla mod och prova den i alla fall.
Jag tänkte att man kunde stå på en stepbräda och ha hälarna utanför och höja och sänka dom med smithstången på axlarna.... Jag kan nog tyvärr inte gö
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:17fast sånt brukar gå att träna upp 😀 fia-lotta
fast sånt brukar gå att träna upp 😀 fia-lotta
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:29Jessica: Jag tror att jag har gett upp.....
Jessica: Jag tror att jag har gett upp.....
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:31äh klart du inte ska. har inte jag gett upp så ska ingen annan göra det heller.
äh klart du inte ska. har inte jag gett upp så ska ingen annan göra det heller.
Quote from Lars Mörrby on 23 November 2007, 20:34J*kla Daniel!!
Var detta verkligen nödvändigt??
Just vaderna är den delen av styrkeprogrammet som jag aldrig brukar "hinna med". Nu fick någon rejält dåligt samvete...
Tips är att köra tåhävningar tex i en trappa med ett ben i taget.
Jessicas övning
J*kla Daniel!!
Var detta verkligen nödvändigt??
Just vaderna är den delen av styrkeprogrammet som jag aldrig brukar "hinna med". Nu fick någon rejält dåligt samvete...
Tips är att köra tåhävningar tex i en trappa med ett ben i taget.
Jessicas övning
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:36OK Jessica, jag får väl försöka.....
OK Jessica, jag får väl försöka.....
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:40Börje: Du är inte ensam om att få ont i samvetet! (H) Vi är nog många....
Börje: Du är inte ensam om att få ont i samvetet! (H) Vi är nog många....
Quote from Håkan Öhling on 23 November 2007, 20:44Här är en till med dåligt samvete... Försökte ett tag göra tåhäv när jag tankade bilen. Blev i alla fall en gång varannan vecka...
Här är en till med dåligt samvete... Försökte ett tag göra tåhäv när jag tankade bilen. Blev i alla fall en gång varannan vecka...
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:51eh torbjörn...
tittade folk inte lite konstigt på dig? som om du gjorde något osedligt med bilen?
eh torbjörn...
tittade folk inte lite konstigt på dig? som om du gjorde något osedligt med bilen?