Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 14:02Min träningsplan för vaderna : 5x1 min tåhävningar per dag = 35 minuter per vecka. Det borde ge mig starka vader 😀
Min träningsplan för vaderna : 5x1 min tåhävningar per dag = 35 minuter per vecka. Det borde ge mig starka vader 😀
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 14:09Fia-Lotta: Ja, prova manicken! 😉 Den ser säkert farligare/krångligare ut än den är. Vi har båda typerna på gymmet. Men den jag beskrev är enklare att använda så...
Hmm.. Blir man inte tillräkligt trött så är det väl bara att lägga på mer vikt?
Fia-Lotta: Ja, prova manicken! 😉 Den ser säkert farligare/krångligare ut än den är. Vi har båda typerna på gymmet. Men den jag beskrev är enklare att använda så...
Hmm.. Blir man inte tillräkligt trött så är det väl bara att lägga på mer vikt?
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 16:52stefan brunzell: Det är helt en grym träningsvärk man åker på =)
Lite över 6km framfotslöpning blev det för mig idag. För första gången sen jag bytte steg så är jag inte så stel efter och kommer nog inte få träningsvärk denna gången. Känns riktigt bra.
stefan brunzell: Det är helt en grym träningsvärk man åker på =)
Lite över 6km framfotslöpning blev det för mig idag. För första gången sen jag bytte steg så är jag inte så stel efter och kommer nog inte få träningsvärk denna gången. Känns riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 16:54bra stefan. får du dessutom lite träningsvärk i baksida lår och sätesmuskulaturen så har du varit duktig
bra stefan. får du dessutom lite träningsvärk i baksida lår och sätesmuskulaturen så har du varit duktig
Quote from Bjarne Lewin on 24 November 2007, 18:08Nu har jag flaggat denna diskussionen! Balansbräda vid tandborstningen. Tåhävningar vid bensinmacken funkar inte för mig. Tankar bara en gång i månaden. Vid disken blir för ofta...
Nu har jag flaggat denna diskussionen! Balansbräda vid tandborstningen. Tåhävningar vid bensinmacken funkar inte för mig. Tankar bara en gång i månaden. Vid disken blir för ofta...
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 18:12Gjort mina först 5 vadträningsminuter idag, duktiga jag 😉
Gjort mina först 5 vadträningsminuter idag, duktiga jag 😉
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 21:48Jessica:
Jag har nästan kostant träningsvärk i Rumpan, glutemus och pririformis tror jag namnet var.
Måste nog vara stelhet.
Däremot har jag aldrig träningsvärk i baksidan av låren.
Jessica:
Jag har nästan kostant träningsvärk i Rumpan, glutemus och pririformis tror jag namnet var.
Måste nog vara stelhet.
Däremot har jag aldrig träningsvärk i baksidan av låren.
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 22:03det kan vara både bra och dåligt 😀
fast det är ju inte bra att du har konstant smärta i glutealregionen (fikonspråk för arslet)
hur länge har du haft det?
har det ökat kraftigt sista tiden?
det kan vara både bra och dåligt 😀
fast det är ju inte bra att du har konstant smärta i glutealregionen (fikonspråk för arslet)
hur länge har du haft det?
har det ökat kraftigt sista tiden?
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 22:11Jessica
Inte så länge kanske 5-10 år...
Trycker jag in en tumme i skinkan så är det spända och lite ömma muskler mest hela tiden. Har även oftast ont i Psoas ( om den heter detta, du vet den som kan kännas som en hård fefferoni. ligger ganska djupt i i ma
Jessica
Inte så länge kanske 5-10 år...
Trycker jag in en tumme i skinkan så är det spända och lite ömma muskler mest hela tiden. Har även oftast ont i Psoas ( om den heter detta, du vet den som kan kännas som en hård fefferoni. ligger ganska djupt i i ma
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 22:15troligtvis 😀
bålstabilitet är a och o
troligtvis 😀
bålstabilitet är a och o