Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJag är så dj*vla usel
You need to log in to create posts and topics.

Min träningsplan för vaderna : 5x1 min tåhävningar per dag = 35 minuter per vecka. Det borde ge mig starka vader 😀

Fia-Lotta: Ja, prova manicken! 😉 Den ser säkert farligare/krångligare ut än den är. Vi har båda typerna på gymmet. Men den jag beskrev är enklare att använda så...

Hmm.. Blir man inte tillräkligt trött så är det väl bara att lägga på mer vikt?

stefan brunzell: Det är helt en grym träningsvärk man åker på =)
Lite över 6km framfotslöpning blev det för mig idag. För första gången sen jag bytte steg så är jag inte så stel efter och kommer nog inte få träningsvärk denna gången. Känns riktigt bra.

bra stefan. får du dessutom lite träningsvärk i baksida lår och sätesmuskulaturen så har du varit duktig

Nu har jag flaggat denna diskussionen! Balansbräda vid tandborstningen. Tåhävningar vid bensinmacken funkar inte för mig. Tankar bara en gång i månaden. Vid disken blir för ofta...

Gjort mina först 5 vadträningsminuter idag, duktiga jag 😉

Jessica:
Jag har nästan kostant träningsvärk i Rumpan, glutemus och pririformis tror jag namnet var.
Måste nog vara stelhet.
Däremot har jag aldrig träningsvärk i baksidan av låren.

det kan vara både bra och dåligt 😀
fast det är ju inte bra att du har konstant smärta i glutealregionen (fikonspråk för arslet)
hur länge har du haft det?
har det ökat kraftigt sista tiden?

Jessica
Inte så länge kanske 5-10 år...
Trycker jag in en tumme i skinkan så är det spända och lite ömma muskler mest hela tiden. Har även oftast ont i Psoas ( om den heter detta, du vet den som kan kännas som en hård fefferoni. ligger ganska djupt i i ma

troligtvis 😀
bålstabilitet är a och o