Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 20:57😀
😀
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 21:15haha, nu börjar humorn också behöva helg känner jag, skrattade så jag ramlade av stolen... 😀
Hur känner man igen en funbeatare?
Står och småjuckar vid bensinlocketgillar just formuleringen att "göra nåt osedligt med bilen"
haha, nu börjar humorn också behöva helg känner jag, skrattade så jag ramlade av stolen... 😀
Hur känner man igen en funbeatare?
Står och småjuckar vid bensinlocket
gillar just formuleringen att "göra nåt osedligt med bilen"
Quote from ellen olsson on 23 November 2007, 21:16First you marry...
...then you Statoil! 😀
First you marry...
...then you Statoil! 😀
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 21:17Börje: Förlåt.
Börje: Förlåt.
Quote from Håkan Öhling on 23 November 2007, 23:20🙂 Osedligt sa bull
🙂 Osedligt sa bull
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 08:37Fia-Lotta: Jag kör vaderna i maskin på gymmet. Vi har en mannick som man sitter ungefär 90 graders vinkel i (som om man satt på golvet me fötterna framför sig) med tårna mot en platta. Sen vickar man fötterna fram och tillbaka.. Som att göra tå hävningar
Fia-Lotta: Jag kör vaderna i maskin på gymmet. Vi har en mannick som man sitter ungefär 90 graders vinkel i (som om man satt på golvet me fötterna framför sig) med tårna mot en platta. Sen vickar man fötterna fram och tillbaka.. Som att göra tå hävningar
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 09:01Anna-Karin: Det låter absolut som om jag ska fatta mod och närma mig den manicken! 😀 Man kan ju inte göra så mycket fel låter det som....
Fast i våran sitter man som i en stol med fötterna mot marken alltså - men det är väl hugget som stucket.
Anna-Karin: Det låter absolut som om jag ska fatta mod och närma mig den manicken! 😀 Man kan ju inte göra så mycket fel låter det som....
Fast i våran sitter man som i en stol med fötterna mot marken alltså - men det är väl hugget som stucket.
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 09:28Jag tycker förvisso att den maskinen inte tar så hårt på vaderna. Visst man blir lite trött men jag blir betydligt tröttare i dem om jag gör tåhävningar.
Jag tycker förvisso att den maskinen inte tar så hårt på vaderna. Visst man blir lite trött men jag blir betydligt tröttare i dem om jag gör tåhävningar.
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 10:08Jag har hört precis tvärt om - att den är brutal.... Fast jag har iofs inte testat - återkommer. Kom dock tyvärr på att jag kanske inte kan köra så ännu pga min fortfarande lite dumma fotled (tidigare stukning). Men jag ska prova i alla fall lite försikti
Jag har hört precis tvärt om - att den är brutal.... Fast jag har iofs inte testat - återkommer. Kom dock tyvärr på att jag kanske inte kan köra så ännu pga min fortfarande lite dumma fotled (tidigare stukning). Men jag ska prova i alla fall lite försikti
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 11:51Jag var ute och sprang 15km igår . I uppförsbackar och när jag orkade sprang jag med tåsteg. Uppför är det lättare att springa på tårna.
Pulsen går upp och löpsteget blir nästan helt tyst. Däremot på flaken så känns det som farten accelererar hela tiden.
Jag var ute och sprang 15km igår . I uppförsbackar och när jag orkade sprang jag med tåsteg. Uppför är det lättare att springa på tårna.
Pulsen går upp och löpsteget blir nästan helt tyst. Däremot på flaken så känns det som farten accelererar hela tiden.