Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJag är så dj*vla usel
You need to log in to create posts and topics.

Lägg det om ryggen och gör armhävningar.

Eller slå det dubbelt om något precis nere vid golvet, ligg på rygg och håll i bandet vid nyckelbenen och gör sit-ups.

Urk vad jobbigt!!!!

Att fästa det på golvet som du säger vet jag inte vart jag skall göra? Om jag skulle försöka fästa saker så skulle de flyga all världens väg.

Kör en vad i taget och få upp framfoten på nått så man kan få ut hela vadrörelsen, då behövs bara kroppsvikten...

Nej Andreas, det kanske är svårt att hitta något hemma. Jag kör så på gymmet och då fäster jag bandet om nedersta stången i ribbstolen. Fast vi har en stor tung skänk på ben i hallen som jag nog skulle kunna använda om jag ville.

Per - Men det ger mer om man har lite vikt i näven.

Man får nog fästa dem med eftetanke!

Jag fäster det i ett bordsben. I västa fall får man väl ställa ngt tungt på bordet.

Jag kör på principen: gör det du vill bli bra på.

Jag vill bli bra på att använda vaderna för att lyfta min kroppsvikt under lång tid. Ergo: Jag använder enbart min kroppsvikt och tänker öka tiden/reps hellre än vikten.

Daniel - Ger du på med lite övervikt så kan du få ruggigt mycket bättre resultet gällande kroppsvikten.

Nja, jag börjar nog med tåhävningar med ökat antal reps för att sedan överföra det till en mer framfotsorienterad löpstil. Någon överstyrka vill jag nog inte släpa på.