Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 19:38Fine, det är ditt beslut.
Fine, det är ditt beslut.
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 19:41Jag har en gång roat mig med att räkna ut hur många gånger jag lyfter foten under ett löppass på 1 mil - 8000 gånger. Hur ska man kunna träna vader med bara kroppsvikten så att mängden träning spelar någon roll i sammanhanget??? Måste man inte brassa på
Jag har en gång roat mig med att räkna ut hur många gånger jag lyfter foten under ett löppass på 1 mil - 8000 gånger. Hur ska man kunna träna vader med bara kroppsvikten så att mängden träning spelar någon roll i sammanhanget??? Måste man inte brassa på
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 19:44Fy fanken vilken grym träningsvärk i vaderna. Det här bör nog bli en vana.
Fy fanken vilken grym träningsvärk i vaderna. Det här bör nog bli en vana.
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 19:48Fia: Pröva med 1000 tåhävningar på trappsteg och lämna rapport om du tror att det ger mer träning av vaderna jämfört med 1 mil löpning.
Fia: Pröva med 1000 tåhävningar på trappsteg och lämna rapport om du tror att det ger mer träning av vaderna jämfört med 1 mil löpning.
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 19:49Andreas - Jo, du har rätt, vikt är bra om man vill bygga större muskler, men jag satsar allmänt på mer uthållighet och arbetsstyrka ön muskelmassa... Hellre 3:30 h på maraton än 12 s på hundra meter!
Andreas - Jo, du har rätt, vikt är bra om man vill bygga större muskler, men jag satsar allmänt på mer uthållighet och arbetsstyrka ön muskelmassa... Hellre 3:30 h på maraton än 12 s på hundra meter!
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 19:50Enligt mig är vader svåra att träna. Därför skall man ge på dem vad de tål. Maximal träning! Kan man få en jäkla träningsvärk i dem så är det bra oavsett sport. Men det är bara i min inskrängta värld!.
Enligt mig är vader svåra att träna. Därför skall man ge på dem vad de tål. Maximal träning! Kan man få en jäkla träningsvärk i dem så är det bra oavsett sport. Men det är bara i min inskrängta värld!.
Quote from Funbeat user on 25 November 2007, 19:52David: Återkommer när jag är klar! 🙂
Skoja bara - jag ger mej! 😉
David: Återkommer när jag är klar! 🙂
Skoja bara - jag ger mej! 😉
Quote from Urban Nilsson on 25 November 2007, 21:24Ett löpsteg är ju mycket lättare för vaden än en tåhävning. Om jag kommer upp i 4x50 per vad anser jag att en slags grund för en mer framfotsbetonad löpstil är gjord. Därefter återgår jag nog till att enbart ägna mig åt min ursprungliga passion: löpning.
Ett löpsteg är ju mycket lättare för vaden än en tåhävning. Om jag kommer upp i 4x50 per vad anser jag att en slags grund för en mer framfotsbetonad löpstil är gjord. Därefter återgår jag nog till att enbart ägna mig åt min ursprungliga passion: löpning.
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 09:27Hänger på detta med tåhävning.
Blir 2 nya saker att göra: tåhäv och tandborstning, kanon!!
Hänger på detta med tåhävning.
Blir 2 nya saker att göra: tåhäv och tandborstning, kanon!!
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 14:43Nu har jag varit på gymmet och bla kört vadträning! 🙂
Testade både "sittande vadmaskinen" och "stång på axlar - ståendes på stepbräda i smithmaskinen". Tyckte sittande vadmaskinen brände mer i just vaderna, men smithmaskinen var skönare. I smithmaskine
Nu har jag varit på gymmet och bla kört vadträning! 🙂
Testade både "sittande vadmaskinen" och "stång på axlar - ståendes på stepbräda i smithmaskinen". Tyckte sittande vadmaskinen brände mer i just vaderna, men smithmaskinen var skönare. I smithmaskine