Quote from Guest on 28 August 2013, 14:34Jag gillar att springa och spinger 2-3 gånger i veckan, 7-8 km åt gången. För att få tiden att räcka till skulle det, rent praktiskt, passa bra för mig att springa på morgonen MEN min kropp vill inte. Det är stelt, jag blir fort trött och benen stumnar sn
Jag gillar att springa och spinger 2-3 gånger i veckan, 7-8 km åt gången. För att få tiden att räcka till skulle det, rent praktiskt, passa bra för mig att springa på morgonen MEN min kropp vill inte. Det är stelt, jag blir fort trött och benen stumnar sn
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 14:44Har du gett det några gånger? Gör de annars.
Har du gett det några gånger? Gör de annars.
Quote from Jonny Persson on 28 August 2013, 14:46Som Åskar säger så kan du behöva vänja dig. Mitt standardtips är annars en kopp kaffe om du normal dricker det. Jag springer ofta före frukost men utan kaffe blir det inte särskilt skoj.
Som Åskar säger så kan du behöva vänja dig. Mitt standardtips är annars en kopp kaffe om du normal dricker det. Jag springer ofta före frukost men utan kaffe blir det inte särskilt skoj.
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 14:51stig upp 30min tidigare. jag har också upplevde de dagar jag är ute inom 15min är det jobbigt med alla sorts träning. men om jag ger mig ca 30min att kom igång, stå upp och läsa tidning, förbered lunch, packa väska med arbetes kläder och sedan gå ut gå
stig upp 30min tidigare. jag har också upplevde de dagar jag är ute inom 15min är det jobbigt med alla sorts träning. men om jag ger mig ca 30min att kom igång, stå upp och läsa tidning, förbered lunch, packa väska med arbetes kläder och sedan gå ut gå
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 14:53för mig var det en vanesak! dock så går det inte lika lätt som på em, men står du bara ut med det, är det ett utmärkt sätt att börja dagen. Upplever mig mycket piggare sedan resten av dagen.
för mig var det en vanesak! dock så går det inte lika lätt som på em, men står du bara ut med det, är det ett utmärkt sätt att börja dagen. Upplever mig mycket piggare sedan resten av dagen.
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 15:25Jag försöker vara ute genom dörren och klar att starta på 10 min efter väckarklockan ringer. Inte har man tid att dricka kaffe då??? ;). Sen är jag hemma 31 min innan bussen går, och skall hinna duscha och käka frukost.
Linserna får vänta till jag kommer
Jag försöker vara ute genom dörren och klar att starta på 10 min efter väckarklockan ringer. Inte har man tid att dricka kaffe då??? ;). Sen är jag hemma 31 min innan bussen går, och skall hinna duscha och käka frukost.
Linserna får vänta till jag kommer
Quote from Jonny Persson on 28 August 2013, 15:36En kaffeapparat med timer är guld värd. Inte bara doftar det gott när man vaknar utan det är bara att börja sörpla direkt.
En kaffeapparat med timer är guld värd. Inte bara doftar det gott när man vaknar utan det är bara att börja sörpla direkt.
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 15:57Håller med Peking-Åskar.
Det brukar lossna efter ett par decennier..EDIT undrar om är röda eller gröna linser Hindås-Tarzan glufsar i sig på jobbet?
Håller med Peking-Åskar.
Det brukar lossna efter ett par decennier..
EDIT undrar om är röda eller gröna linser Hindås-Tarzan glufsar i sig på jobbet?
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 16:19Jag tror att det finns en individuell del, men också att det till stor del handlar om vana och inställning. Jag har morgontränat mycket, det är inte förrän nu senaste året som jag ibland springer efter jobbet. Jag känner ingen skillnad i kroppen på morgon
Jag tror att det finns en individuell del, men också att det till stor del handlar om vana och inställning. Jag har morgontränat mycket, det är inte förrän nu senaste året som jag ibland springer efter jobbet. Jag känner ingen skillnad i kroppen på morgon
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 18:07Jo, kaffe om du normalt dricker det, Sen att du vill springa på morgonen, ja då är ju hälften vunnit..få bara till vanan också.
Jo, kaffe om du normalt dricker det, Sen att du vill springa på morgonen, ja då är ju hälften vunnit..få bara till vanan också.