Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJag vill morgonspringa....
You need to log in to create posts and topics.

Om regnet är lika intensivt, ja. Men på eftermiddagen finns det lite mer tid att spela på. Jag kan ju ta min tur ända tills det bli mörkt.

"Ställer du in eftermiddagsrundan också vid regn? *nyfiken på* "

Jag ställer in all träning ute vid regn. Det medför allt för förhöjda risker att ge sig ut i regn och det speciellt på cykeln. Då är jag hellre inne på ett gym eller sitter ute i förrådet.

Nejnej P. CYKELN är djävulens påfund. 😉

(men du har helt rätt i att man inte kan cykla i regn eller på snö. Ja, alltså, om det nu inte gäller Vätternrundan på en RIKTIG cykel förstås? Då cyklar man oavsett väder ety man ännu inte blivit så söt att man g

Om man vill börja med att springa på morgonn är det lämpligt att starta när det är som finast förhållande. Större chans att det blir en andra gång då.

Lena Ng,
Jag blir lite nyfiken på vad du har för intensitet när du springer på morgonen!
Jag tillhör dem som älskar löpning på morgonen, jag kan ställa klockan på 05:20 bara för att komma ut tidigt på morgonen. Jag springer då i princip alltid i ett bekvä

Magnus: Va? Finns det finare förhållanden än regn att springa i?
*tänker efter ordentligt*

Javisst ja! *höll på att glömma* Att springa när snön faller är ju ännu mysigare...
*drömmer mig bort*

BILD:http://www.skinet.co.jp/ski-and-ski/work/News06/Ilov

De söndagar jag inte jobbar så försöker jag komma upp i tid på morgonen och springa lite längre pass (2-3 timmar). Då går jag upp vid 7, äter en liten tallrik fil med havrepuffar, fyller ryggsäcken med vatten, energigel och lite choklad (samt mitt nöd-dex

har också haft väldigt svårt att ta mig ut på morgonen, skyllt på hunger och stela ben.. men det GÅR att lära om. det gäller att inte ge upp, och att ta det vackert! bästa moroten för mig har varit duschen och den välförtjänta frukosten. 🙂 innan har jag