Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 14:15Hjärnspöken tror jag inte man ska förringa dem ska jag arbeta med. Sedan det där med att äta eller inte äta? Kanske en smoothie blir bra. I morgon ska jag testa..... Bara diskussionen i denna tråd har gort mig mer på G.
Hjärnspöken tror jag inte man ska förringa dem ska jag arbeta med. Sedan det där med att äta eller inte äta? Kanske en smoothie blir bra. I morgon ska jag testa..... Bara diskussionen i denna tråd har gort mig mer på G.
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 15:07Mackan: Havregrynsgröt it is then. Eller kanske mannagrynsgröt? Ähvafan, man kanske skulle prova någon helg! 😀
Antero: Bara för att förtydliga så tror jag inte att jag kommer att använda frukosten som bränsle till musklerna, utan mer bara för att inte v
Mackan: Havregrynsgröt it is then. Eller kanske mannagrynsgröt? Ähvafan, man kanske skulle prova någon helg! 😀
Antero: Bara för att förtydliga så tror jag inte att jag kommer att använda frukosten som bränsle till musklerna, utan mer bara för att inte v
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 16:44Lena. Bara gör det, spring på morgonen.
Själv så körde jag drygt 100 dagar i rad, dock inte löpning utan på cykel, under våren/sommaren. Och för att kunna göra det så gick jag upp 05:30-06:00, klädde på mig. Sen ut och körde allt från superkort på 30 mi
Lena. Bara gör det, spring på morgonen.
Själv så körde jag drygt 100 dagar i rad, dock inte löpning utan på cykel, under våren/sommaren. Och för att kunna göra det så gick jag upp 05:30-06:00, klädde på mig. Sen ut och körde allt från superkort på 30 mi
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 20:38Jesse.
"Hur funkar morgonjogg för den (eller jag borde skriva OSS) som vill/måste äta en stadig frukost DIREKT efter uppstigning ur sängen för att över huvud taget fungera?"
Vi fungerande olika. När jag cyklar lite längre. Som t.ex. Runt Vänern så start
Jesse.
"Hur funkar morgonjogg för den (eller jag borde skriva OSS) som vill/måste äta en stadig frukost DIREKT efter uppstigning ur sängen för att över huvud taget fungera?"
Vi fungerande olika. När jag cyklar lite längre. Som t.ex. Runt Vänern så start
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 21:16När jag sprang regelbundet älskade jag att springa på morgonen men efter frukost. Stumnade mycket lättare i benen utan mat i magen. Min teknik (eller teknik och teknik, det var inte som att jag använde något knep för att lyckas för det var bara det som kä
När jag sprang regelbundet älskade jag att springa på morgonen men efter frukost. Stumnade mycket lättare i benen utan mat i magen. Min teknik (eller teknik och teknik, det var inte som att jag använde något knep för att lyckas för det var bara det som kä
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 22:21Acceptera att det är jobbigare både fysiskt och psykiskt att springa på morgonen. Jämför inte med dina vanliga träningsrundor utan spring kortare sträckor och i lugnare tempo tills du vant dig.
Acceptera att det är jobbigare både fysiskt och psykiskt att springa på morgonen. Jämför inte med dina vanliga träningsrundor utan spring kortare sträckor och i lugnare tempo tills du vant dig.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 10:04Håller med föregående talare. Om man är en kvällsmänniska är det ofta jobbigare att träna på morgonen. Och är man en frukostmänniska är det jobbigt att göra något före frukost.
Men att det är jobbigt betyder ju inte att det går. Om man är fysiskt frisk o
Håller med föregående talare. Om man är en kvällsmänniska är det ofta jobbigare att träna på morgonen. Och är man en frukostmänniska är det jobbigt att göra något före frukost.
Men att det är jobbigt betyder ju inte att det går. Om man är fysiskt frisk o
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 13:21Blev plötsligt grymt inspirerad av Lindas inlägg! Tack! 😀
(men jag kaaanske väntar till nästa semester med att prova för första gången...)
Blev plötsligt grymt inspirerad av Lindas inlägg! Tack! 😀
(men jag kaaanske väntar till nästa semester med att prova för första gången...)
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 14:17Idag skulle det ske, morgonlöpning, utifrån råd och inspiration i tråden. Satte klockan på 6:00 för att hinna. När kockan ringde vräkte regnet ner:-) så det blev en timma ytterligare i sängen med tidningen innan arbetet. Nu blir det det vanliga eftermidda
Idag skulle det ske, morgonlöpning, utifrån råd och inspiration i tråden. Satte klockan på 6:00 för att hinna. När kockan ringde vräkte regnet ner:-) så det blev en timma ytterligare i sängen med tidningen innan arbetet. Nu blir det det vanliga eftermidda
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 15:36Lena: Ställer du in eftermiddagsrundan också vid regn? *nyfiken på*
Lena: Ställer du in eftermiddagsrundan också vid regn? *nyfiken på*