Quote from Guest on 17 September 2010, 13:50Jag sprang spåret i motvarv tidigt i morse jag brukar springa i rätvarv i vanliga fall. Jag tyckte det var mycket tyngre att springa motvarv är det nån mer som känner igen detta fenomen.
Jag sprang spåret i motvarv tidigt i morse jag brukar springa i rätvarv i vanliga fall. Jag tyckte det var mycket tyngre att springa motvarv är det nån mer som känner igen detta fenomen.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:00Om spåret är kuperat kan backarna givetvis upplevas som olika hårda beroende på riktning... i annat fall får jag nog påstå att allt sitter i huvudet.
Om spåret är kuperat kan backarna givetvis upplevas som olika hårda beroende på riktning... i annat fall får jag nog påstå att allt sitter i huvudet.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:13Beroende på var backarna kommer och hur branta de är uppför resp nedför så kan det var rätt så stor skillnad.
Beroende på var backarna kommer och hur branta de är uppför resp nedför så kan det var rätt så stor skillnad.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:35Det är riktigt nijs att springa åt fel håll. Det är som en helt ny runda. Väl värt att testa.
Det är riktigt nijs att springa åt fel håll. Det är som en helt ny runda. Väl värt att testa.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:40Instämmer helt med Totteman. Det är Ingmaris grej...
Instämmer helt med Totteman. Det är Ingmaris grej...
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:13Jag håller med er, det är variation som vi är ute efter.
Jag håller med er, det är variation som vi är ute efter.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:34Men visst har du helt rätt Jenny.
I Månkarbos el-ljusspår så är det värstingbackar åt ena hållet å lite mera finfina uppförsbackar åt det andra hållet. Sen gillar jag ju inte dom är branta nerförsbackarna som då kommer heller....så det är lite av att välj
Men visst har du helt rätt Jenny.
I Månkarbos el-ljusspår så är det värstingbackar åt ena hållet å lite mera finfina uppförsbackar åt det andra hållet. Sen gillar jag ju inte dom är branta nerförsbackarna som då kommer heller....så det är lite av att välj
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:19Lite OT:
Jag har fått för mig om att det är mest tjejer som springer åt "fel" håll. Kanske gör ni tjejer det för att ni vill möta folk i spåret istället för att få någon från ryggen sas. En reflektion jag gjort bara. Någon annan som tycker samma sak?
Lite OT:
Jag har fått för mig om att det är mest tjejer som springer åt "fel" håll. Kanske gör ni tjejer det för att ni vill möta folk i spåret istället för att få någon från ryggen sas. En reflektion jag gjort bara. Någon annan som tycker samma sak?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:20Nej, vi är bara smartare när vi söker variation. (H)
Nej, vi är bara smartare när vi söker variation. (H)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:22Tji fick jag. 😉
Tji fick jag. 😉