Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 11:52Vanans makt!
(Eller ibland: Enda upplysta spåret)
Vanans makt!
(Eller ibland: Enda upplysta spåret)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 14:22Eller för att mitt spår är så myyysigt och att alternativet till det är asfalt, asfalt och mer asfalt. Iaf om jag har lite ont om tid och vill ta en snabb runda i närområdet, vilket jag rätt så ofta vill.
Framgick det tillräckligt tydligt att jag INTE vi
Eller för att mitt spår är så myyysigt och att alternativet till det är asfalt, asfalt och mer asfalt. Iaf om jag har lite ont om tid och vill ta en snabb runda i närområdet, vilket jag rätt så ofta vill.
Framgick det tillräckligt tydligt att jag INTE vi
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 16:47Jag springer sällan i spåret på sommarhalvåret. På vintern blir det lite oftare. Precis som någon sa så är det inte lika stora valmöjligheter när det är mörkt.
Jag springer sällan i spåret på sommarhalvåret. På vintern blir det lite oftare. Precis som någon sa så är det inte lika stora valmöjligheter när det är mörkt.
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 16:52Hahaha...ja jag håller faktisk med dig Johan F....varför kuta samma runda år ut å år in..!? Men som någon sa "vanans makt" å det håller jag naturligtvis oxo med om. Jessie Starlady gillar inte asfalt...men det gör jag...ehe. Hon har en underbar bana som h
Hahaha...ja jag håller faktisk med dig Johan F....varför kuta samma runda år ut å år in..!? Men som någon sa "vanans makt" å det håller jag naturligtvis oxo med om. Jessie Starlady gillar inte asfalt...men det gör jag...ehe. Hon har en underbar bana som h
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:17Ja att slingan är utmärkt och uppmätt spelar ju också in, även om man har en Garmin (som jag har, fast en stor och handhållen sak).
Sen kom jag på idag också att det känns LÄTTARE att springa för mig när jag vet vad som väntar framför mig. Då vet jag när
Ja att slingan är utmärkt och uppmätt spelar ju också in, även om man har en Garmin (som jag har, fast en stor och handhållen sak).
Sen kom jag på idag också att det känns LÄTTARE att springa för mig när jag vet vad som väntar framför mig. Då vet jag när
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:41Hädanefter ska jag nog springa åt fel håll på tidig morgon för att möta eventuella skummisar. Igår morse (5:45) när jag sprang blev jag omcyklad av en snubbe på svart damcykel med uppfälld luva såg inget av hans ansikte. Större delen av hjärnan sa han ä
Hädanefter ska jag nog springa åt fel håll på tidig morgon för att möta eventuella skummisar. Igår morse (5:45) när jag sprang blev jag omcyklad av en snubbe på svart damcykel med uppfälld luva såg inget av hans ansikte. Större delen av hjärnan sa han ä
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:46Om du bara kände dig _lite_ trygg så är det inte mkt till hund 😉
Allvarligt, jag hade oroat mig mer för "busen" om det varit någon av våra hundar, numera i de sälla jaktmarkerna, som bägge hade mkt stark skyddsinstinkt.
Om du bara kände dig _lite_ trygg så är det inte mkt till hund 😉
Allvarligt, jag hade oroat mig mer för "busen" om det varit någon av våra hundar, numera i de sälla jaktmarkerna, som bägge hade mkt stark skyddsinstinkt.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 12:33-> Jenny E
Visserligen är det synd att man överhuvudtaget ska behöva oroa sig när man är ute men jag tycker att du gjorde helt rätt som vände. Ofta vill man inte vara "svamlig" utan kör på som vanligt men det finns ju en anledning till att vi ska vara fö
-> Jenny E
Visserligen är det synd att man överhuvudtaget ska behöva oroa sig när man är ute men jag tycker att du gjorde helt rätt som vände. Ofta vill man inte vara "svamlig" utan kör på som vanligt men det finns ju en anledning till att vi ska vara fö
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 13:18"better safe than sorry".
^
Håller med!
"better safe than sorry".
^
Håller med!
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:03Å ni ska veta att 99 % av alla killar tycker att det här är så djävla sjukt å förödmjukande för dom så att det inte är sant. Jobbar ju själv på att ställa där vi har dessa 00.9 % som genom oerhört taskiga uppväxtförhållanden och även naturligtvis själva b
Å ni ska veta att 99 % av alla killar tycker att det här är så djävla sjukt å förödmjukande för dom så att det inte är sant. Jobbar ju själv på att ställa där vi har dessa 00.9 % som genom oerhört taskiga uppväxtförhållanden och även naturligtvis själva b