Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:29Det kan inte heller vara lätt att vara man och uppehålla sig runt elljusspår eller övrigt. Ni kan ju inte gärna gå ifatt och säga till att jag är snäll:-)
Vad gäller min hund så är jag tämligen säker på att hon försvarar mig om det skulle behövas men som
Det kan inte heller vara lätt att vara man och uppehålla sig runt elljusspår eller övrigt. Ni kan ju inte gärna gå ifatt och säga till att jag är snäll:-)
Vad gäller min hund så är jag tämligen säker på att hon försvarar mig om det skulle behövas men som
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:29Rädslan som en del känner (främst tjejer?) när de springer själva i ett elljusspår kanske är förståelig, MEN otroligt tråkig. Sannolikheten att råka ut för något är ju minimal. Jag är less på att jag ska behöva vara rädd när jag vill göra det som för mig
Rädslan som en del känner (främst tjejer?) när de springer själva i ett elljusspår kanske är förståelig, MEN otroligt tråkig. Sannolikheten att råka ut för något är ju minimal. Jag är less på att jag ska behöva vara rädd när jag vill göra det som för mig
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:38Jag brukar tänka att inte 17 står det ngn och lurar mitt ute i skogen klockan sex, sju på morgonen? Isf skulle busen nästan ha medalj ... Jag uppfattar risken som mycket större när jag springer i områdena bland och mellan bostadshusen, parklandskapet av g
Jag brukar tänka att inte 17 står det ngn och lurar mitt ute i skogen klockan sex, sju på morgonen? Isf skulle busen nästan ha medalj ... Jag uppfattar risken som mycket större när jag springer i områdena bland och mellan bostadshusen, parklandskapet av g
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 09:59Emma: Mycket bra skrivet. Jag hade inte kunnat uttrycka det bättre själv. (t+)
Klart man måste respektera människors känslor men det är ju inte alltid som den upplevda rädslan faktiskt står i proportion till hur farligt något är.
Emma: Mycket bra skrivet. Jag hade inte kunnat uttrycka det bättre själv. (t+)
Klart man måste respektera människors känslor men det är ju inte alltid som den upplevda rädslan faktiskt står i proportion till hur farligt något är.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 10:03Våra närmsta spår är skyltade medurs.
Våra närmsta spår är skyltade medurs.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 10:21Medurs verkar vara standard vad gäller motionsspår. Alla spår jag testat utom Össeby IP är medurs (Vallentuna IP, Täby IP, Skavlöten, Vista/Skjulsta, Ryd/Linköping,...)
Medurs verkar vara standard vad gäller motionsspår. Alla spår jag testat utom Össeby IP är medurs (Vallentuna IP, Täby IP, Skavlöten, Vista/Skjulsta, Ryd/Linköping,...)
Quote from Elias Engqvist on 29 September 2010, 10:34I Ursvik (Stockholm) går det minsann moturs!
I Ursvik (Stockholm) går det minsann moturs!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 14:43De två spår jag är mest bekant med, Åbysäcken/Linköping och P18/Visby går moturs. Vidingsjö/Linköping är däremot medurs. Har jag för mig.
Jag sprang just ringmuren runt i Visby. I dag var det tävling (som jag vann, tssss, tsssss... OK, konkurrensen var h
De två spår jag är mest bekant med, Åbysäcken/Linköping och P18/Visby går moturs. Vidingsjö/Linköping är däremot medurs. Har jag för mig.
Jag sprang just ringmuren runt i Visby. I dag var det tävling (som jag vann, tssss, tsssss... OK, konkurrensen var h
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 14:52Roade mig just med att springa Vidingsjöfemman moturs 😉
Nej, ska man alltid låta rädslan begränsa ens liv så låter man "de där" vinna över en, de gillar att "vi" är rädda. Samtidigt så är dumdristighet inte heller så fiffigt, om man tycker man får fel vi
Roade mig just med att springa Vidingsjöfemman moturs 😉
Nej, ska man alltid låta rädslan begränsa ens liv så låter man "de där" vinna över en, de gillar att "vi" är rädda. Samtidigt så är dumdristighet inte heller så fiffigt, om man tycker man får fel vi
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 14:55Är inte skidspår nästan alltid moturs? Och då brukar löpning i skidspåret bli i samma riktning (vårt är moturs).
Är inte skidspår nästan alltid moturs? Och då brukar löpning i skidspåret bli i samma riktning (vårt är moturs).