Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vila och återhämtning är viktiga delar av ens träning 😉

Min drömsemester: Under våren två veckors triathlonträning på Mallis. (H:)

Det finns massor av roliga saker att göra på sin semester, men ligga platt och sola är INTE en av dem! (jag blir galen, myror i hela kroppen!)

Tacka vet jag ridsemester, äventyrssemester eller semestrar där man vandrar omkring och ser massor och lär sig

2003, en sandstrand som sträcker sig kliometerar framför mig och med en 30 meter hög Buddhastaty som riktmärke vid horisonten. Ett av mina starkaste semester och löpminnen. 2 in 1!

Bästa förhållandena för min drömsemester finns faktiskt här hemma i Stockholm den här årstiden:
Långfärdsskridsko på snöfria isar varvat med löpning.
Båda favoritaktiviteterna (H:)

Jag älskar att bada - framför allt när vattnet är varmt. Så en resa nånstans där stränderna är vita och långa för barfotalöpning i vattenbrynet och där vattnet är varmt. Att springa längs stränder och hoppa i vattnet då och då för att svalka sig. 🙂

d m

Drömresor finns det många! Kan inte välja nån, men om en vecka bär det av till Namibia. Ska bli spännande att se hur det fungerar med löpning i värmen.

Drömresa..... Bara familjen är med så är allt som en dröm 😉

Mia -Costa Rica är fantastiskt!

Själv åker jag på en drömresa den 2/1 till kenya och första omgången på mustafacamp. Skall bli grymt häftigt!

Annars erkänner jag villigt att jag har inga som helst problem med att bara softa runt på en semester och insup

Min drömsemester var Maldiverna för snart 20 år sedan, det var solstolen som gällde (fanns ingen hängmatta 🙂 ) Men vi hade roligt åt en schweizare, liten, äldre man. Han sprang varje morn, ett par varv runt ön (eller bungalowen). Själva ön tog 20 min at