Quote from Elias Engqvist on 10 December 2009, 10:05Jag började springa strax före jag fyllde 30. Jag har ibland trott att jag tränade mycket. Jag tränade ganska mycket inför Kalmar Triathlon 2007.
Inför Kalmar 2010 har jag tagit lite hjälp av en tränare och nu, som 61-åring, tränar jag MYCKET (10-12 timm
Jag började springa strax före jag fyllde 30. Jag har ibland trott att jag tränade mycket. Jag tränade ganska mycket inför Kalmar Triathlon 2007.
Inför Kalmar 2010 har jag tagit lite hjälp av en tränare och nu, som 61-åring, tränar jag MYCKET (10-12 timm
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:20Dagens lucka är klockren och stämmer på pricken! Den klassiska 40- och 50-årskrisen för män sägs ju vara att antingen köpa en sportbil, en SUV, en HD customhoj eller börja träna som en dåre. Men vad gör kvinnorna enligt samma fördomsmönster?
Dagens lucka är klockren och stämmer på pricken! Den klassiska 40- och 50-årskrisen för män sägs ju vara att antingen köpa en sportbil, en SUV, en HD customhoj eller börja träna som en dåre. Men vad gör kvinnorna enligt samma fördomsmönster?
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:27Jag började springa i år (är 37) och hittills är det inga Marathonplaner i sikte. Faktum är att jag aktivt bestämt mig för att det ALDRIG ska bli nåt Marathon för min del. Det stämmer även ihop med att jag, likt Wassbergsparafraseringen ovan" faktiskt all
Jag började springa i år (är 37) och hittills är det inga Marathonplaner i sikte. Faktum är att jag aktivt bestämt mig för att det ALDRIG ska bli nåt Marathon för min del. Det stämmer även ihop med att jag, likt Wassbergsparafraseringen ovan" faktiskt all
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:36Och sen så är nog de där gränserna lite flytande. Fick mina två kriser då vart och ett av barnen hade växt ur det värsta småbarnsträsket, när det plötsligt uppenbarades lite syre även för en sliten förälder typ "Egen tid". Råkade bli 38 resp. 43 år då des
Och sen så är nog de där gränserna lite flytande. Fick mina två kriser då vart och ett av barnen hade växt ur det värsta småbarnsträsket, när det plötsligt uppenbarades lite syre även för en sliten förälder typ "Egen tid". Råkade bli 38 resp. 43 år då des
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:49Det är aldrig för sent. Klubbrekordet på 10000m i vår klubb för M60 är så bra som 36:57 och det gjordes av en person som började löpträna efter han fyllt 40. Naturligtvis fanns där en del talang löpning.......
Det är aldrig för sent. Klubbrekordet på 10000m i vår klubb för M60 är så bra som 36:57 och det gjordes av en person som började löpträna efter han fyllt 40. Naturligtvis fanns där en del talang löpning.......
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:55Ooh, en detalj till. Jag KOMMER ju att vara "mitt snabbaste nånsin" när jag fyller 40 eftersom jag ALDRIG tränat på det där med att springa förut i mitt liv.
Det skulle ni andra kanske ha tänkt på LIIIIITE tidigare. 😉Nu ska jag bara få dkänt för de pla
Ooh, en detalj till. Jag KOMMER ju att vara "mitt snabbaste nånsin" när jag fyller 40 eftersom jag ALDRIG tränat på det där med att springa förut i mitt liv.
Det skulle ni andra kanske ha tänkt på LIIIIITE tidigare. 😉
Nu ska jag bara få dkänt för de pla
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 10:57Petteri lyckas inte bara producera klockrena illustrationer, utan han får även oss här på FB att sätta oss i biktstolen 🙂
Petteri lyckas inte bara producera klockrena illustrationer, utan han får även oss här på FB att sätta oss i biktstolen 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 11:16Dags för mig också att sätta mig i biktstolen. Hög tid för ett klargörande.
Det är verkligen inte min mening att försöka få det att se ut som att jag gjort illustrationerna på egen han. Jag ser att jag tidigare skrivit "vår bok" och har Johans namn med
Dags för mig också att sätta mig i biktstolen. Hög tid för ett klargörande.
Det är verkligen inte min mening att försöka få det att se ut som att jag gjort illustrationerna på egen han. Jag ser att jag tidigare skrivit "vår bok" och har Johans namn med
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 14:04Marathon? Nej så gammal är jag inte än ... fast jag är över 40. Jag vill bli snabbare på 10 km, funderar ibland på hur jag kan pressa fem och om jag ska testa en halvmara nåt år ... vill nog bli snabbare först.
Marathon? Nej så gammal är jag inte än ... fast jag är över 40. Jag vill bli snabbare på 10 km, funderar ibland på hur jag kan pressa fem och om jag ska testa en halvmara nåt år ... vill nog bli snabbare först.
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 14:42Om man ska tro på Maffetone, Lydiard m.fl. så finns det inget motsatsförhållande där, Lingling...
Om man ska tro på Maffetone, Lydiard m.fl. så finns det inget motsatsförhållande där, Lingling...