Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inte motsatsförhållande, men jag vill bli snabbare så att maran inte skulle ta så lång tid 😉

Optimist (t+)

Edit: Jag skiter i tiden på min första mara, huvudsaken är att den löser den 46-årskris som jag kommer ha då.

Ingen ålderskris ännu ... vad jag vet. Livet o löpningen bjuder på så mycke utmaningar/överraskningar så jag behöver inte konstruera några 😉

Måste varit 30-årskris då jag började närma mig 30-sträcket och bestämde mig för att köra klassikern (hade inte tränat på många år)... tur var väl de för träningen har fortsatt... 🙂

Angående Henriks farhår om framplockande av WAVA-tabellerna efter 40, så kan jag dementera att åldersgränsen behöver betyda nåt dåligt.

Då nåddes det i alla fall för undertecknad mellan 42-44 år över 80 % enligt WAVA i mara nr 15, 16 och 17 tre år i rad,

Tack för ett betryggande besked, Erik. Ättestupan får vänta några år till.

Nä. Inga kriser här inte. Jag springer för att jag känner för det och jag har inget att bevisa för nån annan än mig själv. Det är bara kul att ha fysiska utmaningar och tävla mot sig själv. När jag är 40 (2012) kommer jag slå minst ett pers.

Lucka nummer 11

Snart stundar en julledighet för många av oss.

Hur ser din drömsemester ut?

Var? Med vem? Göra vad?...

BILD:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/11.jpg

Vet inte hur många gånger jag gjort det,
men bilden stämmer in på mig.

Har alltså gjort båda tingen på samma resa.
med kärleken,
med familjen
med kompisar,
med löpreseföretag,
med eget löpreseföretag,

Jag ska åka på min drömsemester nu i jul. 12 dagar i Costa Rica med djungelpromenader och sen snorkling och strandpromenader. 🙂