Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lucka nummer 12

Jag vet att vi här på Funbeat befinner oss i väldigt olika faser av våra ”träningskarriärer”? Några har inte börjat träna ännu, andra har precis kommit igång, vissa har alltid tränat, medan ytterligare andra har gjort många nysatsningar u

BILD:http://i104.photobucket.com/albums/m163/SwedishStarlady/StellaProfil.jpg

Man KAN försöka vara lat med en Boxer i huset, men det är mer jobb än att bara snöra på sig skorna och ge sig ut med henne... (L)

Den här bilden var dessvärre klockren! (t+)

Mornen kommer att gå åt att få sambon att "Markera tråden som ointressant" utan att titta på dagens bild. 🙂

Rune Larsson!! Han pushade mig till en ny satsning och ett nytt förhållande till löpning. ULTRA (hv) Nu är löpningen ett sätt att leva livet på (som trädgårdsskötsel, frimärksamling el annan fritidssysselsättning), förut var det mer en satsning på nästa l

O vilken härlig boxer!
Men nej, jag pressar nog mig själv. Jag blir inspirerad av att läsa om personer som Evy Palm och Lilian Magnusson, eller duktiga skidåkare, och alla här - och särskilt de som stöttat och sagt att jag/man _kan_, och visat det.

Jag har en "galen" arbetskamrat. Att höra att han först sprungit maraton på lördagen och sen tävlingscyklat 17 mil på söndagen, gör att man inte gärna berättar att man sprungit 5km. Hellre då 15km åtminstone. Visst blir man inspirerad, inte till att komma

Galna arbetskamrater ska inte underskattas som motivationsfaktor - själv har jag haft lyckan att ha många sådana genom alla år 🙂

Galna arbetskamrater ska inte underskattas som motivationsfaktor - själv har jag haft lyckan att ha många sådana genom alla år 🙂

G-man: Har du varit i Costa Rica? Vad ska man se? Vi åker om mindre än 1 vecka nu och jag börjar faktiskt lite smått få resfeber. 🙂

Jag försöker inspirera mig själv till att träna. Det funkar inte när nån tjatar på mig, för då vill jag inte alls.
Men

Ok, vi ska till Arenal (vulkan), Montverde (regnskog) och Manuel Antonio (strand).
Så tyvärr ligger ju båda dina "måsten" åt andra hållet. 🙁

Jag tror nog vi får det toppen. 🙂