Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:44Min skriker : Stanna i säng!
Min skriker : Stanna i säng!
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:46Kroppen säger: vänta en dag eller två :@
Kroppen säger: vänta en dag eller två :@
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 17:29Frukt!!
Den skriker efter frukt. Jag ger blanka i vad som är placebo, och vad som verkligen förebygger eller botar en förkylning. Så länge det fungerar.Jag tror inte man kan överkonsumera frukt i första taget.
Det och te med honung i. Sedan bör
Frukt!!
Den skriker efter frukt. Jag ger blanka i vad som är placebo, och vad som verkligen förebygger eller botar en förkylning. Så länge det fungerar.
Jag tror inte man kan överkonsumera frukt i första taget.
Det och te med honung i. Sedan bör
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 23:42I allmänhet säger den "förbered dig på halsont i allt från två veckor till tre månader..." 🙁
I allmänhet säger den "förbered dig på halsont i allt från två veckor till tre månader..." 🙁
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 00:20Lucka nummer 7
Vad har du för erfarenheter av ömmande hälar?
Har du någon effektiv huskur att tipsa om?bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/7dec.gif
Lucka nummer 7
Vad har du för erfarenheter av ömmande hälar?
Har du någon effektiv huskur att tipsa om?
bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/7dec.gif
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 02:02Har haft plantar fasciit, också kallat "hälsporre". För er som inte vet kan jag berätta att det inte är själva hälsporren eller bennabben som gör ont, den kan man ha utan att det gör ont, men när man får pf brukar man få den också fast det onda är i plant
Har haft plantar fasciit, också kallat "hälsporre". För er som inte vet kan jag berätta att det inte är själva hälsporren eller bennabben som gör ont, den kan man ha utan att det gör ont, men när man får pf brukar man få den också fast det onda är i plant
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 11:57Allie, jag har också provat på pronaxen-kur, iofs mot benhinneinflammation men ändå... åt pronaxen i två veckor men ingen förbättring på inflammationen, bara biverkningar istället (ont i huvet, kinkig och trött som få).
Allie, jag har också provat på pronaxen-kur, iofs mot benhinneinflammation men ändå... åt pronaxen i två veckor men ingen förbättring på inflammationen, bara biverkningar istället (ont i huvet, kinkig och trött som få).
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 13:23När jag hade problem så blev det mkt stretch och en massa balansplatta, exentriska tåhävningar och skogslöpning.
Jag tror att de flesta löpare får mer eller mindre problem med hälsenor och löparknä. Känns som det inte finns ngn som inte genomlidit dessa
När jag hade problem så blev det mkt stretch och en massa balansplatta, exentriska tåhävningar och skogslöpning.
Jag tror att de flesta löpare får mer eller mindre problem med hälsenor och löparknä. Känns som det inte finns ngn som inte genomlidit dessa
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 13:30Jag har haft stora problem med fästet till akillessenan - numera har jag kronisk inflammation i senfästet. Jag har ändå fått foten att fungera rätt bra, klarar av det mesta bara jag kommer ihåg att stretcha ordentligt! Om jag går länge med lågklackade sko
Jag har haft stora problem med fästet till akillessenan - numera har jag kronisk inflammation i senfästet. Jag har ändå fått foten att fungera rätt bra, klarar av det mesta bara jag kommer ihåg att stretcha ordentligt! Om jag går länge med lågklackade sko
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 14:18-Neopren vadvärmare
-Exentriska tåhäv. 50 per fot.
-Linement
-Böna óch be
-Neopren vadvärmare
-Exentriska tåhäv. 50 per fot.
-Linement
-Böna óch be