Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJulkalender för löpare
You need to log in to create posts and topics.

Jag hade problem med ömhet under ena hälen ett tag. Fick tipset att ta en kniv och skära bort en del av sulan där det ömmade - så att den blev lövtunn precis där alltså. Funkade bra för mig, jag hade alltså en innersula som gick att ta lös. 🙂

Ååh, ruggigt... fantasin skenade visst iväg när jag läste översta raden 😉

😀

Samma här ... jag har visst också blodig fantasi! 😉

Tackar för alla goda råd. Då vet jag vad jag ska göra i morgon: skära & karva, böna och be, täta sprickor, smaska Voltaren, besöka naprapaten, skaffa inlägg, stretcha, massera med boll & flaska, leka med balansplatta, göra tåhävningar, smeta på liniment,

Hej
Trevlig tråd med julkalender. Ser fram emot kommande luckor.
Hade själv känning av halsont idag men skulle ju springa 13km (ökar sakta distans för att komma upp i tillräckligt med km till Sthlm maraton (mitt allra första!) och då gick det ju inte att

Jag är överväldigad över den respons jag fått både då det gäller illustrationerna i den här tråden, men även över välkomnandet in som något mer aktiv i Funbeat. En del meddelanden har jag fått direkt via Funbeat, men även en hel del som spårat upp mig via

Har någon friat till dig per mejl?!

Nej, därav inläggets enda smiley. Mailet var en kommentar om en persons favoritbild i boken (bröllopspar i kyrkan). Följt av ”Vill du gifta dig…?”

Det var inte menat som ett frieri, men jag var tvungen att läsa mailet ett par gånger.

Det undrar jag också.