Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJulkalender för löpare
You need to log in to create posts and topics.

Ja, Krister. Visst är det hemskt vad alla jämnåriga har åldrats.

Precis som Anders tävlar jag bara mot mig själv. Men jag är rädd att det beror på att jag är en så dålig förlorare... Om ålder kan jag bara säga att hittills har livet blivit roligare och löpningen bättre för varje år. Jag antar att det vänder nån gång i

Ingmari: För några år sedan så läste jag i tidningen om två 42-åringar som hade drunknat när de hade varit ute med en segeljolle i hårt väder.

Min spontana reflexion då var att vad hade de där gubbarna ute i storm att göra? Nästa tanke var att, shit jag

Jag vet exakt vad du menar, Krister. (H)

Det känns bra att många har sin storhetstid efter 40. Det inspirerar och inger hopp.

Jo, och jag blir 55 nästa år. Planen är att jag ska sätta pers på allt från 5km och uppåt! (Sedan en lite passning till Mackan. Pers utan att räkna om tiderna enligt WAVA!)

Jag har några (inte många!) år kvar till 40, så jag tycker jag är hyfsat ung, men får nog omvärdera det lite grann, för jag har kommit på att jag har kollegor som är närmare i ålder till mina barn än till mig... När vi sen läser de kinesiska horoskopen t

Leif, jag hoppas jag också kan skriva inlägg om nya personliga rekord efter jag fyllt 55 unga år. Är dock rädd för att jag blir tvungen att hitta på nya grenar som aldrig utövats förut för att klara det. Men vem vet, när jag väl sätter igång kanske det in

Ja, Petteri, jag tyckte det var dags för lite julpynt här på Funbeat, så det fick bli lite meckande på datan. Hade säkert gått betydligt snabbare att trycka en mössa på huvudet och ta ett nytt foto istället... 🙂

Men det är väl skönt om du slipper 40-år

Berit, du har säkert rätt. Det är nog bättre att fortsätta vara nöjd och glad och hitta andra sätt att motivera sig till att börja träna kontinuerligt igen.

Men dagens "lucka" handlar ju om att hitta ursäkter till varför det inte går så bra som jag tänkt