Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 00:21Lucka nummer 11
Fasta rutiner, är det något som känns igen?
Möter ni ofta samma personer på rundan?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/11dec.gif
Lucka nummer 11
Fasta rutiner, är det något som känns igen?
Möter ni ofta samma personer på rundan?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/11dec.gif
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 00:48Ja, nästan jämt. Jag brukar nästan kunna avgöra hur jag ligger till tidsmässigt efter dem. Möter jag dem tidigt på rundan blir jag stressad och tror jag sprungit jätte sakta och börjar oroa mig för att inte hinna allt innan bussen går^^
Ja, nästan jämt. Jag brukar nästan kunna avgöra hur jag ligger till tidsmässigt efter dem. Möter jag dem tidigt på rundan blir jag stressad och tror jag sprungit jätte sakta och börjar oroa mig för att inte hinna allt innan bussen går^^
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 07:09Nej, jag är ganska ensam i skogen på mina grusvägar.....
Skulle bli VÄLDIGT förvånad om jag gjorde det! 😀
Nej, jag är ganska ensam i skogen på mina grusvägar.....
Skulle bli VÄLDIGT förvånad om jag gjorde det! 😀
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 08:26Jag kör efter schema som säger vad jag ska göra en viss dag, men tidsmässigt när på dagen det sker är jag hyfsat flexibel. Under en vecka har jag i princip kört sex helt olika pass, så där blir det ingen regelbundenhet. Trots det brukar jag se bekanta ans
Jag kör efter schema som säger vad jag ska göra en viss dag, men tidsmässigt när på dagen det sker är jag hyfsat flexibel. Under en vecka har jag i princip kört sex helt olika pass, så där blir det ingen regelbundenhet. Trots det brukar jag se bekanta ans
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 09:39Jag får nog instämma med Tina. Möter sällan eller aldrig någon på mina rundor. Kan beror på att jag har schemalagd arbetstid och jobbar oregelbundet. Det är ganska skönt att få vara själv bland hjortar, rådjur, ekorrar och allt som hör skogen till.
Jag får nog instämma med Tina. Möter sällan eller aldrig någon på mina rundor. Kan beror på att jag har schemalagd arbetstid och jobbar oregelbundet. Det är ganska skönt att få vara själv bland hjortar, rådjur, ekorrar och allt som hör skogen till.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 09:52Alla är vi olika men fasta rutiner är inget jag tillämpar. Har en massa olika rundor som jag kör vid olika tider. Veckans träning höftas till i början av veckan och kan sedan modifieras fritt efter väder och känsla. Därför fungerar heller inte träningspro
Alla är vi olika men fasta rutiner är inget jag tillämpar. Har en massa olika rundor som jag kör vid olika tider. Veckans träning höftas till i början av veckan och kan sedan modifieras fritt efter väder och känsla. Därför fungerar heller inte träningspro
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 10:24Hej alla! Den enda jag träffar och umgås med för tillfället är min näsduk. Sitter och snörvlar hemma på sängkanten och känner mig som killen i lucka 6. Men istället för att borra ner mig och räkna på alla kilometer löpträning jag missar roar jag mig med a
Hej alla! Den enda jag träffar och umgås med för tillfället är min näsduk. Sitter och snörvlar hemma på sängkanten och känner mig som killen i lucka 6. Men istället för att borra ner mig och räkna på alla kilometer löpträning jag missar roar jag mig med a
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 11:34Jag bor mitt i skogen och det bär gärna iväg ut på stigar även i mörka tider (med pannlampa såklart:-) ), så det händer sällan att jag möter nån. Gillar nog att vara ensam på min löpning med, så det gör inget. Däremot börjar man känna igen aktiva skidåkar
Jag bor mitt i skogen och det bär gärna iväg ut på stigar även i mörka tider (med pannlampa såklart:-) ), så det händer sällan att jag möter nån. Gillar nog att vara ensam på min löpning med, så det gör inget. Däremot börjar man känna igen aktiva skidåkar
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 12:19Men se goddag Johan. Jag har lyckats dra in dig i Funbeat till slut. Nu är du fast.
Då kanske vi kan inspirera varandra till att springa lite mer, som komplement till att spåna fram roliga bilder om "de där löparna".
Angående dagens lucka: jag springer
Men se goddag Johan. Jag har lyckats dra in dig i Funbeat till slut. Nu är du fast.
Då kanske vi kan inspirera varandra till att springa lite mer, som komplement till att spåna fram roliga bilder om "de där löparna".
Angående dagens lucka: jag springer
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 12:36Välkommen till Johan!
Alla illustrationer har hittills varit klockrena (fan vad jag börjar hata det ordet...) så jag tror att min julklapp till mej själv är rätt självklar i år. Vad spännande det ska bli på julafton!
Välkommen till Johan!
Alla illustrationer har hittills varit klockrena (fan vad jag börjar hata det ordet...) så jag tror att min julklapp till mej själv är rätt självklar i år. Vad spännande det ska bli på julafton!