Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 12:52En grävling, ett par älgar, en räv och en ekorre som heter Curry-Sven. Antar att de är kvar där ute och bara väntar på att jag ska komma igång igen... 🙂
En grävling, ett par älgar, en räv och en ekorre som heter Curry-Sven. Antar att de är kvar där ute och bara väntar på att jag ska komma igång igen... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 12:59Curry-Sven? När var det han var ekorre?
Jag har för mig att det fanns en kille som kallades så på ett kraftverksbygge i Kashmir där jag gjorde ett exjobb för en rad år sedan.
Curry-Sven? När var det han var ekorre?
Jag har för mig att det fanns en kille som kallades så på ett kraftverksbygge i Kashmir där jag gjorde ett exjobb för en rad år sedan.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 13:03Ah! Kan vara hans kusin. Han tjattrar alltid om nån eller nåt jag inte fattar... Kan det vara på kashmiriska?
Ah! Kan vara hans kusin. Han tjattrar alltid om nån eller nåt jag inte fattar... Kan det vara på kashmiriska?
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 13:37Heja Johan och Pettri!
Jag gilla era löparstrips skarpt, kanske gillar jag ännu mer att jag gillar dem. Det rimmar bra med min självbild som en amatör med löparambitioner...
Vad gäller rutiner så har jag två. Radital på vaderna och möta gubben med hatte
Heja Johan och Pettri!
Jag gilla era löparstrips skarpt, kanske gillar jag ännu mer att jag gillar dem. Det rimmar bra med min självbild som en amatör med löparambitioner...
Vad gäller rutiner så har jag två. Radital på vaderna och möta gubben med hatte
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 13:50(t+)
Johan och Petteri - era bilder är helt fantastiska!!!
... går boken att köpa också i (eller till) Finland?
(t+)
Johan och Petteri - era bilder är helt fantastiska!!!
... går boken att köpa också i (eller till) Finland?
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 14:32JAg kan inte leva eller träna utan min fullsmäckade ipod. Grym musik i mängder.
Och min älskade Polar sd 200.
JAg kan inte leva eller träna utan min fullsmäckade ipod. Grym musik i mängder.
Och min älskade Polar sd 200.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 14:39Tack för alla vänliga kommentarer kring våra illustrationer.
J Blix, "amatör med löparambitioner" - jag med.
Gubben i hatten känner jag inte till, men tillsammans med dina vänner Dipsy, Laa-Laa och Po var ni barnens favoriter när de var små.
Tack för alla vänliga kommentarer kring våra illustrationer.
J Blix, "amatör med löparambitioner" - jag med.
Gubben i hatten känner jag inte till, men tillsammans med dina vänner Dipsy, Laa-Laa och Po var ni barnens favoriter när de var små.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 15:20Jag vill inte förstöra detta eminenta forum med säljsnack, men att svara på några frågor bör väl vara OK.
Yvonne, boken kan beställas bl.a. från Adlibris Finland: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9185561002
Om någon vill ha en personlig häls
Jag vill inte förstöra detta eminenta forum med säljsnack, men att svara på några frågor bör väl vara OK.
Yvonne, boken kan beställas bl.a. från Adlibris Finland: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9185561002
Om någon vill ha en personlig häls
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 20:57Tack Petteri - nu är julklappen till mig själv fixad (H:)
Tack Petteri - nu är julklappen till mig själv fixad (H:)
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 22:35Förutom skor, kläder och klocka är mp3-spelaren (som fylls med radioprogram eller musik, beroende på vad som passar passet och humöret) och pannlampan de viktigaste löparprylarna.
Förutom skor, kläder och klocka är mp3-spelaren (som fylls med radioprogram eller musik, beroende på vad som passar passet och humöret) och pannlampan de viktigaste löparprylarna.