Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJulkalender för löpare
You need to log in to create posts and topics.

När det tryter så loggar jag in på FUNBEAT!!!!
Eller så visualiserar jag hur jäkla stark och duktig jag är när jag gå i mål. Och förmodligen hur snygg jag är i mina mindre löparekläder.
Har ju anmält mig till Göteborgsvarvet som en del av min viktminskini

Den här julkalendern är ju helt underbar! Tack för att du muntrar upp de grå decemberdagarana. 🙂

Mycket gäller även för oss som är urdåliga på att springa och hellre håller till på gympagolvet. Det finns nog delar som är gemensamma i många sorters trän

Tack för era idéer för att öka motivationen, men just idag verkar de inte hjälpa mig. Hade tänkt ta en tur innan det blir mörkt, men det gråa regnvädret här i Stockholm idag är inte alls lockande.

Kanske ska prova gårdagens metod, men omvänt idag: kladd

Du får inte tänka "innan det blir mörkt" - bry dig inte om väder, vind eller ljus - bara spring!!!

>Du får inte tänka "innan det blir mörkt" - bry dig inte om väder, vind eller ljus - bara spring!!!

Word!
Har ännu inte sett väder eller mörker som ett hinder under någon löprunda.
Tvärtom, dom flummigaste löprundorna i somras var under ett par rejäla re

Tillbaka vid datorn nyduschad och fräsch. Det blev nästan en timmes joggingtur i regnet. Så fort jag sparat mitt senaste inlägg såg jag själv hur ynkligt det såg ut.

Stanna inne p.g.a. lite duggregn. Jag som älskar att vara ute i naturen oberoende av vä

-

FB rules
bara att lyda

Lucka nummer 13

Möts du ofta av en oförstående omgivning?
Hur då?

bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/13dec.gif

Den oförstående omgivningen består nog mest av mina arbetskamrater. Där är man mer eller mindre stämplad som "idiot". Däremot är min hustru en otrolig stöttepelare och förstående trots att hon inte själv är aktiv löpare. TACK. 😀