Quote from Jan Lundquist on 13 December 2008, 10:51När jag inledde min löparkarriär i februari i år, nästan 41 år fyllda, möttes jag mest av beröm och avundsjuka blickar 🙂
När jag inledde min löparkarriär i februari i år, nästan 41 år fyllda, möttes jag mest av beröm och avundsjuka blickar 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 10:58Roligt Stina. Det är du värd.
Tror personligen det ofta ligger en hel del "jag skulle också vilja, men orkar inte" i de där "du kan ju inte vara riktigt klok"-kommentarerna.
Så det är bara att suga i sig och träna vidare.
Roligt Stina. Det är du värd.
Tror personligen det ofta ligger en hel del "jag skulle också vilja, men orkar inte" i de där "du kan ju inte vara riktigt klok"-kommentarerna.
Så det är bara att suga i sig och träna vidare.
Quote from Johan Malmberg on 13 December 2008, 11:17När jag nyligen skulle på anställningsintervju för ett nytt jobb fick jag ett litet påpekande från en lika mycket tränande kompis:
- Du kanske inte ska tala om hur mycket du tränar, eller att du åker land o rike runt för att springa konstiga lopp. Håll di
När jag nyligen skulle på anställningsintervju för ett nytt jobb fick jag ett litet påpekande från en lika mycket tränande kompis:
- Du kanske inte ska tala om hur mycket du tränar, eller att du åker land o rike runt för att springa konstiga lopp. Håll di
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 11:37Är det inte också lite så att löpare anses "knäppare" än de som lägger samma tid på någon annan form av träning? Eller det kanske bara är min känsla? Fast man får väl använda det åt andra hållet ibland också. På mitt jobb går en del och styrketränar, men
Är det inte också lite så att löpare anses "knäppare" än de som lägger samma tid på någon annan form av träning? Eller det kanske bara är min känsla? Fast man får väl använda det åt andra hållet ibland också. På mitt jobb går en del och styrketränar, men
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 11:49Jag tror att man räknas som lite annorlunda så fort man inte är på gym.. Håller på med hästar och är ganska seriös med dom. Får frågan ibland om jag ridit nyligen med följd kommentaren att det är väl mysigt att gossa med hästarna. När jag hasar mig runt
Jag tror att man räknas som lite annorlunda så fort man inte är på gym.. Håller på med hästar och är ganska seriös med dom. Får frågan ibland om jag ridit nyligen med följd kommentaren att det är väl mysigt att gossa med hästarna. När jag hasar mig runt
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 13:27Ingen i min familj stöttar för min satsning till Göteborgs varvet.
Jo makens ynsta dotter 15 år,!!!
Var på Runners DTore och letade Byxor men det fanns bara i stl Small typ, då säger maken att det inte finns tjocka löpare........
Ingen i min familj stöttar för min satsning till Göteborgs varvet.
Jo makens ynsta dotter 15 år,!!!
Var på Runners DTore och letade Byxor men det fanns bara i stl Small typ, då säger maken att det inte finns tjocka löpare........
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 13:33Sälj familjen och köp en ny make för pengarna, Zenita! 🙂 Eller åtminstone glöm att köpa julklapp till honom... sånt där får man inte säga ostraffat!
Sälj familjen och köp en ny make för pengarna, Zenita! 🙂 Eller åtminstone glöm att köpa julklapp till honom... sånt där får man inte säga ostraffat!
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 13:38haha ja det skulle jag göra...
Han tycker jag tränar för mycket .
haha ja det skulle jag göra...
Han tycker jag tränar för mycket .
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 14:15Zenita, Göteborgs varvet är väl fulltecknat redan, men som julklapp finns det säkert andra passande lopp du kan anmäla din man till.
Zenita, Göteborgs varvet är väl fulltecknat redan, men som julklapp finns det säkert andra passande lopp du kan anmäla din man till.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 14:54T o m min hustru börjar nu tycka att min löpning är kul. Hon är definitivt ingen löpare, däremot lite spinning under vinterhalvåret kör vi tillsammans.
Men nu i år har hon faktiskt börjat följa med mig på tävlingar, bl a Gbg-varvet, Musköloppet, Semeste
T o m min hustru börjar nu tycka att min löpning är kul. Hon är definitivt ingen löpare, däremot lite spinning under vinterhalvåret kör vi tillsammans.
Men nu i år har hon faktiskt börjat följa med mig på tävlingar, bl a Gbg-varvet, Musköloppet, Semeste