Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 20:04HAha nja jag vill ha kvar honom ett tag till.
Han lär ju få hjärtinfarkt rätt snabbt.
Visst finns det sport bh för stora bröst men inga för stora magar 🙂
Hoppas han ändrar sig snart!
Bara mina resultat visar sig så gör han nog det.
HAha nja jag vill ha kvar honom ett tag till.
Han lär ju få hjärtinfarkt rätt snabbt.
Visst finns det sport bh för stora bröst men inga för stora magar 🙂
Hoppas han ändrar sig snart!
Bara mina resultat visar sig så gör han nog det.
Quote from Jonas Täng on 13 December 2008, 22:24Jag tror jag har dresserat min omgivning till att tycka det är konstig om jag INTE tränar.
Jag tror jag har dresserat min omgivning till att tycka det är konstig om jag INTE tränar.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 00:00Lucka nummer 14
Har ni några löparrelaterade samlingar?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/14dec.jpg
Lucka nummer 14
Har ni några löparrelaterade samlingar?
Bild:http://www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/14dec.jpg
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 09:22Bara en – alla medaljerna!!! Jag har ett stort glasrör fyllt med färgglada medaljer från olika lopp. Skitsnyggt! 🙂
Bara en – alla medaljerna!!! Jag har ett stort glasrör fyllt med färgglada medaljer från olika lopp. Skitsnyggt! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 10:43Har också medaljerna samlade och väl synliga - världens bästa motivationshöjare till att ge sig ut trots höstrusket.
Har också medaljerna samlade och väl synliga - världens bästa motivationshöjare till att ge sig ut trots höstrusket.
Quote from Lotta Lindström on 14 December 2008, 11:01Min samling består än så länge av 1 medalj. Den hänger på hallspegeln. 🙂
Min samling består än så länge av 1 medalj. Den hänger på hallspegeln. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 11:22Jag har också bara en medalj. 🙁 Den hänger på anslagstavlan här vid skrivbordet. Det är en sån där som alla fick som kom i mål, men min barn var rätt impade ändå. 🙂 Jag hade fler från orienterartiden, men jag tror de fick flyga till medalj-himlen i sa
Jag har också bara en medalj. 🙁 Den hänger på anslagstavlan här vid skrivbordet. Det är en sån där som alla fick som kom i mål, men min barn var rätt impade ändå. 🙂 Jag hade fler från orienterartiden, men jag tror de fick flyga till medalj-himlen i sa
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 12:57Nja, inte någon samling som jag har samlat till medvetet, men jag har ganska många gamla, utslitna löparskor kvar för det tar emot att slänga dem.
Nja, inte någon samling som jag har samlat till medvetet, men jag har ganska många gamla, utslitna löparskor kvar för det tar emot att slänga dem.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 13:04Jag har mina medaljer i en pokal...och så sparar jag alla kartor från OL-tävlingar
Jag har mina medaljer i en pokal...och så sparar jag alla kartor från OL-tävlingar
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:02Svar till dig som är för blyg att fråga offentligt:
Ja, illustrationen föreställer en tånagelsamling från diverse löplopp. Jag är medveten om att det är äckligt, men jag lovar att jag inte har en någon egen sådan samling.Tänkte bara att löpare är extrem
Svar till dig som är för blyg att fråga offentligt:
Ja, illustrationen föreställer en tånagelsamling från diverse löplopp. Jag är medveten om att det är äckligt, men jag lovar att jag inte har en någon egen sådan samling.
Tänkte bara att löpare är extrem