Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 15:17Mina morgonpass är väl de som får omgivningen att reagera mest ... gäller i synnerhet arbetskamraterna. Det är tydligen svårt att förstå att nån frivilligt stiger upp 5.30 för att ge sig ut och springa i vintermörkret... 😉
Mina morgonpass är väl de som får omgivningen att reagera mest ... gäller i synnerhet arbetskamraterna. Det är tydligen svårt att förstå att nån frivilligt stiger upp 5.30 för att ge sig ut och springa i vintermörkret... 😉
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 15:56Haha, ja mina klasskompisar tycker att jag är galen då jag kliver upp 05.15 för att hinna springa lite. Än om de blivit lite på den fronten på senaste tiden.
Haha, ja mina klasskompisar tycker att jag är galen då jag kliver upp 05.15 för att hinna springa lite. Än om de blivit lite på den fronten på senaste tiden.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 16:06Det är sjukt att överhuvudtaget GÅ UPP kl 05.30, vare sig man ger sig ut och springa eller inte...
Det är sjukt att överhuvudtaget GÅ UPP kl 05.30, vare sig man ger sig ut och springa eller inte...
Quote from ellen olsson on 13 December 2008, 16:27Det är inte sjukt att gå upp 05:30. Det är omöjligt...
Det är inte sjukt att gå upp 05:30. Det är omöjligt...
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 16:30Med jobb o stor familj o skiftesarbetande man o olika kvällsaktiviteter så är morgontimmarna ofta de enda "lediga" för träning ... (#)
Med jobb o stor familj o skiftesarbetande man o olika kvällsaktiviteter så är morgontimmarna ofta de enda "lediga" för träning ... (#)
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 16:43Samma när man pendlar och pluggar.
Samma när man pendlar och pluggar.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 16:52Min familj är genuint ointresserad av löpning - eller idrott överhuvudtaget. Min man "står ut" med mina löprundor. Jag har lärt honom säga "bra gjort" varje gång jag gett mig ut i skogen, och det hjälper... Han vinner också på det, för han får en svettig
Min familj är genuint ointresserad av löpning - eller idrott överhuvudtaget. Min man "står ut" med mina löprundor. Jag har lärt honom säga "bra gjort" varje gång jag gett mig ut i skogen, och det hjälper... Han vinner också på det, för han får en svettig
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 17:22Inget är omöjligt avsende hur tidigt man kan komma ut på löprundan, allt handlar om hur mycket man vill. När jag maratontränade var jag också tvungen att sticka ut vid 5 på vardagsmornarna, fanns inte en sportkeps att jag skulle ha hunnit med pass på runt
Inget är omöjligt avsende hur tidigt man kan komma ut på löprundan, allt handlar om hur mycket man vill. När jag maratontränade var jag också tvungen att sticka ut vid 5 på vardagsmornarna, fanns inte en sportkeps att jag skulle ha hunnit med pass på runt
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 17:36Petteri : JAg har varit anmäld sen i augusti.
Så det är lugnt!
Idioti för vissa men allvar för mig att genomföra.
Petteri : JAg har varit anmäld sen i augusti.
Så det är lugnt!
Idioti för vissa men allvar för mig att genomföra.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 18:53Zenita, jag tänkte nog mest på att du kunnat anmäla din man också om det funnits platser kvar. En liten utmaning i julklapp kanske skulle fått slut på pikarna från hans sina.
Zenita, jag tänkte nog mest på att du kunnat anmäla din man också om det funnits platser kvar. En liten utmaning i julklapp kanske skulle fått slut på pikarna från hans sina.