Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:23Aha, funderade faktiskt på vad som satt nålat på brädan, kunde det vara gamla sulor..? Ack så långt från sanningen jag var. Fast tånaglar har jag än så länge inte förlorat så många ännu, inte mer än en 2-3 stycken, och det skulle ju knappt utgöra en samli
Aha, funderade faktiskt på vad som satt nålat på brädan, kunde det vara gamla sulor..? Ack så långt från sanningen jag var. Fast tånaglar har jag än så länge inte förlorat så många ännu, inte mer än en 2-3 stycken, och det skulle ju knappt utgöra en samli
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:27Ove...även de största samlingar börjar med den första.
Ove...även de största samlingar börjar med den första.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:30Jag har aldrig haft en blånagel och alltså alltså än mindre tappat någon. Kära Spalten - är det normalt?
Jag har aldrig haft en blånagel och alltså alltså än mindre tappat någon. Kära Spalten - är det normalt?
Quote from ellen olsson on 14 December 2008, 14:31Testa en Ironman. Det brukar hjälpa.
Testa en Ironman. Det brukar hjälpa.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:32Borde inte ett tolvtimmars vara effektivare?
Borde inte ett tolvtimmars vara effektivare?
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:34Berit, medaljer kan vara en bra motivation för barn även om de inte är deras egna. Om de blir impade är det bara en bonus.
Mina killar lekte på vinden och hittade en kartong med mina gamla priser från en svunnen karriär. När de kom ner med några medaljer
Berit, medaljer kan vara en bra motivation för barn även om de inte är deras egna. Om de blir impade är det bara en bonus.
Mina killar lekte på vinden och hittade en kartong med mina gamla priser från en svunnen karriär. När de kom ner med några medaljer
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:37Jag har heller aldrig tappat en tånagel, men det är inte så vanligt när man simmar 😉 och min löparkarriär är alldeles fort kort.
Skavsår och vattenblåsor tror jag är ännu svårare att göra en snygg samling av.
Jag har heller aldrig tappat en tånagel, men det är inte så vanligt när man simmar 😉 och min löparkarriär är alldeles fort kort.
Skavsår och vattenblåsor tror jag är ännu svårare att göra en snygg samling av.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:41Jovisst, medaljers "kraft" ska inte underskattas! 🙂 När äldste spelade innebandy köpte vi alltid medaljer till säsongsavslutningen, och det gick hem hos grabbarna. Behövdes inte någon gravyr eller något sånt, utan bara något snyggt att hänga runt halsen
Jovisst, medaljers "kraft" ska inte underskattas! 🙂 När äldste spelade innebandy köpte vi alltid medaljer till säsongsavslutningen, och det gick hem hos grabbarna. Behövdes inte någon gravyr eller något sånt, utan bara något snyggt att hänga runt halsen
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:47Om inte annat så fungerar medaljer/plaketter/pokaler bra som leksaker.
Killarna har lekt tävling med kompisar och delat ut medaljer till deltagarna. De har inte ens visat något större missnöje med att de fått medaljer med simmare på trots att de lekt kast
Om inte annat så fungerar medaljer/plaketter/pokaler bra som leksaker.
Killarna har lekt tävling med kompisar och delat ut medaljer till deltagarna. De har inte ens visat något större missnöje med att de fått medaljer med simmare på trots att de lekt kast
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 14:49Pappa är rätt generös ändå, tycker jag, som låter barnen leka med dem... Undrar om OS-medljörer är lika snälla mot sina barn?! 🙂
Pappa är rätt generös ändå, tycker jag, som låter barnen leka med dem... Undrar om OS-medljörer är lika snälla mot sina barn?! 🙂