Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 15:27He he, nej, det var nog inget man satte i vitrinskåpet direkt. Såvida inte den där amerikanska skobronsningfirman klarar av frukt också förståss! Jag tror (och hoppas!) att jag delade med mig till de andra som var där.
He he, nej, det var nog inget man satte i vitrinskåpet direkt. Såvida inte den där amerikanska skobronsningfirman klarar av frukt också förståss! Jag tror (och hoppas!) att jag delade med mig till de andra som var där.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 16:22Sådanahär placeringar samlar jag på! 😀 25st är jag uppe i.
BILD:www.markus-andersson.se/lopning/funbeat/060525_ottarsloppet_markus-1a.jpgJag samlar också på Smålands DM-medaljer, oavsett valör. Morfar har varit snäll å snickrat ihop en hylla åt mig som
Sådanahär placeringar samlar jag på! 😀 25st är jag uppe i.
BILD:www.markus-andersson.se/lopning/funbeat/060525_ottarsloppet_markus-1a.jpg
Jag samlar också på Smålands DM-medaljer, oavsett valör. Morfar har varit snäll å snickrat ihop en hylla åt mig som
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 16:28Tjusig samling!
Fast jag har ju ingen morfar som kan snickra en hylla åt mig, så det är nog tur att jag inte är duktig! Dessutom blir det så mycket att damma... Men annars så! 🙂
Tjusig samling!
Fast jag har ju ingen morfar som kan snickra en hylla åt mig, så det är nog tur att jag inte är duktig! Dessutom blir det så mycket att damma... Men annars så! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 16:29Är det morfar till vänster?
Är det morfar till vänster?
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 16:34Medaljer var det ja.
BILD:www.fujidirekt.se/thumbs/c/C15480/uqh9w51eivdzl5zz2f3i0qou7rfl7okljds4zj7fc.jpg
Medaljer var det ja.
BILD:www.fujidirekt.se/thumbs/c/C15480/uqh9w51eivdzl5zz2f3i0qou7rfl7okljds4zj7fc.jpg
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 16:36Nä, morfar är (snart) 75år och springer inte. Ser ut enligt följande.
BILD:www.markus-andersson.se/lopning/funbeat/morfar.jpg
Nä, morfar är (snart) 75år och springer inte. Ser ut enligt följande.
BILD:www.markus-andersson.se/lopning/funbeat/morfar.jpg
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 16:38Re: Tånaglar
Tappat fyra av fem på vänstertassen, tappat en på höger.
Re: Tånaglar
Tappat fyra av fem på vänstertassen, tappat en på höger.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 16:38Han ser piggare ut än "morfar" till vänster.
Han ser piggare ut än "morfar" till vänster.
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 19:06Jag samlar på vattenflaskor - ofrivilligt. Glömmer dom hela tiden överallt och får köpa nya och sedan får jag tillbaka dom. Kastar ett gäng med jämna mellanrum.
Samlar även på träningskläder. Ett näst intill sjukligt beteende - tur att vi har ett rum öve
Jag samlar på vattenflaskor - ofrivilligt. Glömmer dom hela tiden överallt och får köpa nya och sedan får jag tillbaka dom. Kastar ett gäng med jämna mellanrum.
Samlar även på träningskläder. Ett näst intill sjukligt beteende - tur att vi har ett rum öve
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 19:13Öhh, om du låter bli att kasta dem behöver du ju inte köpa nya, även om du skulle slarva bort någon/några.
Öhh, om du låter bli att kasta dem behöver du ju inte köpa nya, även om du skulle slarva bort någon/några.