Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJulkalender för löpare
You need to log in to create posts and topics.

Vet inte om den här pappan heller skulle låtit barnen leka med dem om det rört sig om OS-medaljer. Nu är priserna mer från tiden då jag i stort sett var i deras ålder, så det bör väl passa bra.

Det beror nog på hur många medaljer de har. Michael Phelps skulle nog kunna kosta på sig att vara ganska generös medan Stefan Holm nog är lite snålare...

Låter som jag ungefär - undrar om jag fick något efter att jag blev tonåring... Fast å andra sidan så var det ofta andra priser på orienteringstävlingarna (handdukar, t-shirts och sånt), så jag får väl skylla på det!

Ja, Phelps kan ju vara lite generösare än andra. "Ta ni den här, pojkar, pappa har sju till!" Det var väl åtta han tog, eller är jag helt ute och cyklar nu? Och inte är han gammal heller, så det kanske blir ännu fler. Hmmm... jag orienterade i massor med

Han har 14 guld och 2 brons hittills.

Berit det där med alternativa priser är en hel historia för sig. Vår klubb hade också några sponsorer som glatt delade med sig av diverse priser till våra tävlingar. Jag minns att det var uppskattat eftersom ganska många ofta fick något pris (kanske de se

Hoppsan! Jag var bara på senaste OS! Där ser man - då borde han ju kunna dela med sig även till grannarnas barn... Fast jag tycker ändå att någon som är född 1985 (tack, Wikipedia!), borde vara ungefär 15 år gammal och gå i skolan fortfarande... 🙂

Trots en lång fotbollskariär har jag inte heller tappat någon nagel!

Det där låter rätt likt orienteringstävlingar, Petteri. I ungdomsklasserna skulle det alltid vara många priser - på både gott och ont. Skulpturer med stjärntecken har jag dock sluppit! Däremot har jag vunnit en låda bananer en gång. Få pris var ofta rolig

... välja pris..nä nu. Det har jag aldrig fått göra.

En låda bananer låter som ett roligt och gott pris, men den kanske inte göra sig så bra på prishyllan efter ett tag.